PMK
Koreańska stocznia Hyundai Heavy Industries postawiła sobie za cel zarobienie w 2018 r. 7,52 mld dolarów ze sprzedaży.
Cel sprzedaży HHI na 2018 r. jest o 60 procent mniejszy w porównaniu z do tego dekadę temu. Niższy cel został ustalony na podstawie spadku zaległości w zamówieniach, który prawdopodobnie utrzyma się również w tym roku.
W swoim przemówieniu na rok 2018 prezes HHI, Kang Hwan-goo, zasugerował, że sektor stoczniowy może napotkać trudności, których nigdy wcześniej nie widziano. Oczekuje się, że kryzys nastąpi w wyniku kurczących się zaległości w zamówieniach, ponieważ prace budowlane dla zakładów offshore mogą zakończyć się całkowicie w ciągu kilku miesięcy.
Aby poprawić swoją strukturę finansową, pod koniec grudnia południowokoreański lider stoczniowy ogłosił plany zebrania 1,2 mln dolarów za pośrednictwem emisji akcji.
Firma także zapowiedziała, że zamierza sprzedać w sumie 12,5 miliona akcji do marca 2018 roku. Zebrane w ten sposób 815,6 mln dolarów mają być wykorzystane na fundusze operacyjne.
Mercy Ships zbuduje najnowocześniejszy statek szpitalny przy wsparciu MSC
Kolejny, atomowy okręt podwodny typu Virginia dostarczony do US Navy
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth