Tankowiec LNG Lech Kaczyński – jednostka wyczarterowana przez polskiego importera gazu – PGNiG SA (obecnie grupa PKN Orlen), z silnikiem napędowym zaprojektowanym przez WinGD – Winterthur Gas & Diesel, został wyposażony w System Monitoringu Danych DCM produkcji firmy Enamor.
Statek zbudowano w południowokoreańskiej stoczni Hyundai Heavy Industries w Ulsan. Służy on do transportu skroplonego gazu ziemnego (LNG). Właścicielem jednostki jest norweska firma Knutsen OAS Shipping AS.
W ramach współpracy firmy Enamor ze szwajcarskim konstruktorem silników WinGD, wszystkie silniki WinGD zamówione od 2018 roku są wyposażone w System Monitoringu Danych DCM . Urządzenie umożliwia gromadzenie danych niezbędnych do bieżącego monitorowania pracy i osiągów silnika głównego. Dane silnikowe i eksploatacyjne są przesyłane przez bezpieczny, szyfrowany kanał komunikacyjny i dostępne za pośrednictwem chronionej platformy internetowej WinGD.
Zebrane dane usprawniają pracę załogi statku i dostarczają informacji zespołowi ekspertów producenta silnika. Wspierają w ten sposób rozwój obecnych i nowych technologii wykorzystywanych w ramach prowadzenia biznesu. Perspektywa rozwiązania WiDE (WinGD’s integrated Digital Expert - zintegrowany Cyfrowy Ekspert WinGD), oferowana w formie subskrypcji, dostarcza analiz i zapewnia całodobową pomoc w sytuacjach nagłych.
Śledź profil firmy Enamor >> na LinkedIn.
W stoczni Remontowa Shipbuilding S.A. odbędzie się położenie stępki pod niszczyciel min, przyszły ORP Rybitwa
Venture Global LNG kupuje nowe gazowce. W tle postępowanie arbitrażowe największych firm energetycznych
Vera Navis projektuje innowacyjny patrolowiec dla Marynarki Wojennej Portugalii
Vard rozpoczyna próby morskie statku operacyjnego dla Rem Offshore
W Singapurze przeprowadzono pierwsze na świecie bunkrowanie statku ciekłym amoniakiem
Wärtsilä wspiera zoptymalizowane operacje o niskiej emisji dla dwóch statków P&O Ferries