PMK
Po raz pierwszy od ataku Huraganu Dorian we wrześniu do stoczni Grand Bahama zawinął statek na suche dokowanie. Był nim kontenerowiec Taiper Trader, zarządzany przez armatora Lomar Shipping Limited. To duży krok w kierunku powrotu zakładu do pełnej operacyjności.
Statek po raz pierwszy zadokował w stoczni 25 sierpnia w celu wykonania rutynowego programu obejmującego konserwację napędu i steru strumieniowego oraz przygotowanie kadłuba do nałożenia powłoki ochronnej. 30 sierpnia, zgodnie z procedurami stoczni w wypadku huraganu, statek musiał opuścić stocznię.
Po powrocie Taipei Trader stocznia Grand Bahama wznowiła prace konserwacyjne i naprawy statku, które mają zostać ukończone w październiku.
W połowie września stocznia z zadowoleniem przyjęła powrót 57062-tonowego Agathonissos należącego do greckiego Eletsona, który obecnie jest również w remoncie.
Kolejnym statkiem, który zawita do stoczni 5 października, będzie wycieczkowiec Carnival Ecstasy należący do linii Carnival Cruise Line.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española