Na remont do stoczni Nauta przypłynął zbiornikowiec Anemos I, który pływa w barwach Capital Ship Management.
W suchym doku SD I statek przechodzi standardowy remont klasowy. Jednostka o długości prawie 184 m została wybudowana w 2007 r. w koreańskiej stoczni, jedną z jej zalet jest wysoka klasa lodowa.
Nauta nie po raz pierwszy współpracuje z greckim armatorem. W kwietniu ubiegłego roku, również w doku SD I, remont klasowy przeszedł zbiornikowiec Assos. Również MSR Gryfia z grupy MARS Shipyards & Offshore miała okazję w ostatnim czasie pracować dla Capital Ship Management. W połowie grudnia w Szczecinie remontowany był ropo-rudo-masowiec Apostololos.
Flotę Capital Ship Management tworzy 59 statków, wśród których największą grupę stanowią zbiornikowce (39 jednostek). Oprócz nich armator posiada 17 kontenerowców oraz nowoczesne masowce. Jednocześnie jest to jedna z największych na świecie flot o wysokiej klasie lodowej.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Alarm. Zbiornikowiec-Zombie na Bałtyku
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra