Na remont do stoczni Nauta przypłynął zbiornikowiec Anemos I, który pływa w barwach Capital Ship Management.
W suchym doku SD I statek przechodzi standardowy remont klasowy. Jednostka o długości prawie 184 m została wybudowana w 2007 r. w koreańskiej stoczni, jedną z jej zalet jest wysoka klasa lodowa.
Nauta nie po raz pierwszy współpracuje z greckim armatorem. W kwietniu ubiegłego roku, również w doku SD I, remont klasowy przeszedł zbiornikowiec Assos. Również MSR Gryfia z grupy MARS Shipyards & Offshore miała okazję w ostatnim czasie pracować dla Capital Ship Management. W połowie grudnia w Szczecinie remontowany był ropo-rudo-masowiec Apostololos.
Flotę Capital Ship Management tworzy 59 statków, wśród których największą grupę stanowią zbiornikowce (39 jednostek). Oprócz nich armator posiada 17 kontenerowców oraz nowoczesne masowce. Jednocześnie jest to jedna z największych na świecie flot o wysokiej klasie lodowej.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza