sons/offshore-energy
Advaita (22 200 dwt), cementowóz zbudowany w Penglai Zhongbai Jinglu Ship Industry w Chinach, został skutecznie wypuszczony na wodę, pomimo licznych ograniczeń związanych z pandemią COVID-19.
Statek został zbudowany zgodnie z klasyfikacją Indyjskiego Rejestru Żeglugi Morskiej (IRClass). IRClass wyjaśniło, że ich inspektorzy musieli stawiać czoła stale zmieniającemu się scenariuszowi zarówno globalnych, jak i lokalnych ograniczeń i ogromnym wyzwaniom, w tym przemieszczaniu się siły roboczej, aby zapewnić, że wypłynięcie odbędzie się zgodnie z planem.
Advaita o długości 160 metrów to dedykowany cementowwiec, zaprojektowany zgodnie ze wszystkimi najnowszymi konwencjami i kodeksami Międzynarodowej Organizacji Morskiej (IMO), takimi jak SOLAS, MARPOL, Loadline itp.
Nowy statek będzie pracował dla UltraTech Cement, największego indyjskiego producenta cementu z siedzibą w Bombaju.
„Cieszę się, że mogliśmy ten projekt wprowadzić w życie i wykazać się umiejętnością szybkiego dostosowywania się i reagowania na zmieniające się okoliczności” - komentuje P K Mishra, szef operacyjny IRClass.
„Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie inspektorów IRClass jest dla nas najwyższym priorytetem i przestrzegamy wszelkich środków bezpieczeństwa i ostrożności, aby mogli oni wykonywać swoje role” - podkreślił.
Indyjski Rejestr Żeglugi zapewnia klasyfikację i certyfikację statków, a także usługi kontroli technicznej i jest członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Towarzystw Klasyfikacyjnych (IACS).
Wodór stworzy rynek wart 1,4 bln dolarów rocznie
Holandia wspiera bezpieczeństwo na Morzu Czerwonym. HNLMS Tromp kończy misję, na swoją wyrusza HNLMS Karel Doorman
CMA CGM i Bpifrance chcą dekarbonizować branżę morską we Francji. Tworzą fundusz o wartości 200 mln euro
Thales inauguruje nowe centrum testowe dla fregat typu F126
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"