Wszystkie doki i nabrzeża Stoczni Nauta są w pełni obłożone. Aktualnie w zakładzie przy Czechosłowackiej w remoncie jest 8 jednostek. Remont przechodzi również żaglowiec Fryderyk Chopin.
W suchym doku SD II trwają prace na tankowcu Advantage Avenue. Jednostka o długości prawie 250 m należy do floty Geden Lines – armatora, który kilka tygodni wcześniej zlecił Naucie remont rekordowego tankowca Advantage Spring (274,5 x 48 m). Advantage Avenue przechodzi w stoczni swój pierwszy remont klasowy.
W sąsiednim doku SD I zadokowany został uniwersalny masowiec Marielle Bolten pływający w barwach armatora z Hamburga - Aug. Bolten Wm. Miller’s Nachfolger. Jednostka o długości ponad 180 m wymaga standardowego remontu konserwacyjno-dokowego.
Z kolei w dokach i przy nabrzeżach Basenu VI znajdują się aktualnie jednostki: MS Juno (190 m), Horyzont II, Brennholm, Key North i Neptun. BBC Canada cumuje przy nabrzeżu Trzydziestolecia.
Przy ul. Waszyngtona remontowany jest żaglowiec Fryderyk Chopin, który pod względem wyporności i długości całkowitej jest drugim (po Darze Młodzieży) żaglowcem pływającym pod polską banderą. Jednostka ta przechodzi standardowy remont klasowy, malowanie poszycia oraz drobne prace konserwacyjne.
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej