Wszystkie doki i nabrzeża Stoczni Nauta są w pełni obłożone. Aktualnie w zakładzie przy Czechosłowackiej w remoncie jest 8 jednostek. Remont przechodzi również żaglowiec Fryderyk Chopin.
W suchym doku SD II trwają prace na tankowcu Advantage Avenue. Jednostka o długości prawie 250 m należy do floty Geden Lines – armatora, który kilka tygodni wcześniej zlecił Naucie remont rekordowego tankowca Advantage Spring (274,5 x 48 m). Advantage Avenue przechodzi w stoczni swój pierwszy remont klasowy.
W sąsiednim doku SD I zadokowany został uniwersalny masowiec Marielle Bolten pływający w barwach armatora z Hamburga - Aug. Bolten Wm. Miller’s Nachfolger. Jednostka o długości ponad 180 m wymaga standardowego remontu konserwacyjno-dokowego.
Z kolei w dokach i przy nabrzeżach Basenu VI znajdują się aktualnie jednostki: MS Juno (190 m), Horyzont II, Brennholm, Key North i Neptun. BBC Canada cumuje przy nabrzeżu Trzydziestolecia.
Przy ul. Waszyngtona remontowany jest żaglowiec Fryderyk Chopin, który pod względem wyporności i długości całkowitej jest drugim (po Darze Młodzieży) żaglowcem pływającym pod polską banderą. Jednostka ta przechodzi standardowy remont klasowy, malowanie poszycia oraz drobne prace konserwacyjne.
Mercy Ships zbuduje najnowocześniejszy statek szpitalny przy wsparciu MSC
Kolejny, atomowy okręt podwodny typu Virginia dostarczony do US Navy
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth