PMK
Odnowienie floty Yang Ming Line rozpoczęło się od zamówienia dziesięciu nowych kontenerowców, które mają być wyczarterowane przez firmę w momencie dostawy.
Firmy Costamare i Shoei Kisen według doniesień zamówili pięć kontenerowców o ładowności 11 tys. TEU w stoczniach Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding i Shoei Imabari Shipbuilding. Obie firmy mają opcje zamówienia dwóch opcjonalnych jednostek.
Statki, które mają zostać dostarczone od połowy 2020 roku, zostaną długoterminowo wyczarterowane przez Yang Ming. Tajwański armator otrzymał w lutym tego roku zielone światło od swojego zarządu w sprawie rozpoczęcia odnowienia floty.
Zgodnie z planem Yang Ming zleci budowę dziesięciu kontenerowców o ładowności 2 800 TEU i wyczarteruje dziesięć kontenerowców o ładowności 11 tys. TEU.
Nowe statki zastąpią jednostki, które niedługo zostaną wynajęte lub wycofane w ciągu najbliższych 2-3 lat.
Polska i Portugalia wspólnie po LNG?
Kołobrzeg. Otwarcie sezonu żeglarskiego już w ten weekend
Zielona energia z Bałtyku wzmocni polską gospodarkę
Rosja się targuje: odblokowanie ukraińskich portów za zrewidowanie sankcji
Transporty masowe płynów w większym rozmiarze - Hillebrand wprowadza nowy flexitank XL
Porty morskie Bałtyku i Morza Północnego ożywi Incone60. Stepnica, Władysławowo i Elbląg na morskim szlaku
Ropa brent | 64,38 $ | baryłka | 0,00% | 21:58 |
Cyna | 34700,00 $ | tona | 2,44% | 20 maj |
Cynk | 3754,00 $ | tona | 2,93% | 20 maj |
Aluminium | 2930,00 $ | tona | 3,72% | 20 maj |
Pallad | 2680,00 $ | uncja | 0,00% | 21:57 |
Platyna | 1191,10 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Srebro | 25,11 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |
Złoto | 1731,30 $ | uncja | 0,00% | 21:59 |