PMK
Odnowienie floty Yang Ming Line rozpoczęło się od zamówienia dziesięciu nowych kontenerowców, które mają być wyczarterowane przez firmę w momencie dostawy.
Firmy Costamare i Shoei Kisen według doniesień zamówili pięć kontenerowców o ładowności 11 tys. TEU w stoczniach Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding i Shoei Imabari Shipbuilding. Obie firmy mają opcje zamówienia dwóch opcjonalnych jednostek.
Statki, które mają zostać dostarczone od połowy 2020 roku, zostaną długoterminowo wyczarterowane przez Yang Ming. Tajwański armator otrzymał w lutym tego roku zielone światło od swojego zarządu w sprawie rozpoczęcia odnowienia floty.
Zgodnie z planem Yang Ming zleci budowę dziesięciu kontenerowców o ładowności 2 800 TEU i wyczarteruje dziesięć kontenerowców o ładowności 11 tys. TEU.
Nowe statki zastąpią jednostki, które niedługo zostaną wynajęte lub wycofane w ciągu najbliższych 2-3 lat.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania