PMK
Prom Megastar jeszcze w tym miesiącu opuści fińską stocznię Meyer Turku i zabierze pierwszych pasażerów na pokład. Jedna z najnowocześniejszych jednostek na Bałtyku ma rozpocząć służbę 29 stycznia.
Wart 230 mln euro Megastar jest zasilany 12-cylindrowym silnikiem Wartsili oraz dwoma 6-cylindrowami silnikami Wartsili dual-fuel. Jednostka będzie korzystać głównie z ekologicznego paliwa LNG.
Prom będzie przewozić pasażerów na trasie Helsinki-Tallin. 212-metrowy Tallin może naraz zabrać ze sobą 2,8 tys. pasażerów. Będzie to jeden z najnowocześniejszych promów na Morzu Bałtyckim. Armator przyznał, że mimo podniesienia komfortu podróży wraz z wprowadzeniem do floty promu Megastar, ceny biletów pozostaną na dotychczasowym poziomie.
Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu w terminalu w Pori odbyło się pierwsze bunkrowanie jednostki.
Konosament – wydanie ładunku na podstawie LOI
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie