pc
Na autostradzie A20 trwają prace drogowe. Highways England, brytyjska rządowa agencja odpowiedzialna za nadzór i utrzymanie tamtejszych autostrad, prowadzi montaż nowego oznakowania elektronicznego, które pozwoli na zarządzanie i płynną zmianę obowiązującego ograniczenia prędkości pomiędzy tzw. National Speed Limit (w praktyce 60mph) a 40 milami na godzinę, jakie obowiązuje kierowców pojazdów ciężarowych w przypadku zarządzania ruchem frachtowym na A20 w Kent.
Aby uniknąć zakłóceń i jak najbardziej usprawnić ruch towarowy, zaleca się wszystkim pojazdom transportującym ładunki stosować się do oznakowania wyznaczającego objazdy.
Jak wjechać i wyjechać z Dover?
Wyjeżdżając z portu Dover należy podążać dokładnie wytyczoną i precyzyjnie oznakowaną trasą, która prowadzi na autostrady A2 oraz M2.
Wjeżdżając do portu Dover z różnych kierunków, należy skierować się na wyznaczony objazd, dokładnie oznakowany od drogi M25 wzdłuż autostrad A2 i M2.
Stosuj następujące zalecenia:
- przemieszczaj się wyznaczoną drogą – nie jedź skrótami, często bywa tak, że nawigacja satelitarna mylnie wytycza trasę i można łatwo się zgubić;
- szanuj mieszkańców oraz środowisko naturalne – w hrabstwach Kent i Sussex znajduje się wiele obszarów podlegających ochronie;
- stosuj się do ograniczeń prędkości - kieruj ostrożnie i rozważnie w obszarze zabudowanym;
- korzystaj jedynie z wyznaczonych miejsc postojowych i nie wjeżdżaj na teren parku lub tereny zamieszkałe przez społeczność lokalną.
Informacje aktualizowane na bieżąco dostępne są na stronie: www.highways.gov.uk/traffic-information.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej