pc
Kolejny przewoźnik podpisuje umowę ze znaną w Europie firmą, zajmującą się organizacją wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Dzięki współpracy grupy Tallink z firmą Live Business, pobyt na pokładach promów estońskiego przewoźnika ma się stać jeszcze pełniejszym przeżyciem.
Umowa zacznie obowiązywać od 2019 r., a o efektach współpracy obu podmiotów pasażerowie oraz klienci korzystający z oferty operatora, będą mogli się przekonać na 14 jednostkach należących do Tallink Silja.
Przedstawiciele Live Business zapowiedzieli, że program, który będzie prezentowany w ramach współpracy, będzie skrojony pod oczekiwania pasażerów i klientów, którzy najczęściej korzystają z promów Tallink. Inspirowany będzie też lokalną tradycją, także ludową, oraz współczesną kulturą krajów bałtyckich. Oferta ma być zróżnicowana, by dotrzeć do osób o różnych upodobaniach. Wszystko będzie serwowane zarówno w postaci tradycyjnego przekazu, jak i w nowoczesnej, cyfrowej formie.
Live Business zajmował się już przygotowaniem oferty rozrywkowej na promach Tallink w listopadzie tego roku, kiedy stulecie niepodległości obchodziła Łotwa. W programie prezentowanym na statkach kursujących do Rygi znalazły się wówczas elementy nawiązujące do lokalnej tradycji.
– Rozrywka oferowana na pokładach promów w tym regionie jeszcze nigdy nie była tak istotna, jak to ma miejsce teraz – powiedział Dan Lock z firmy Live Business, zwracając uwagę na dynamicznie rosnącą liczbę pasażerów, którzy korzystają z połączeń promowych w tym obszarze. – Chcemy sprawić, by doświadczenie towarzyszące podróży przez Bałtyk było wspomnieniem, które zachęci do powrotu i powtórzenia podróży oraz zwiększy wpływy osiągane przez naszego klienta. Ekscytująca rozrywka wizualna jest tym, o co w tym chodzi i mamy nadzieję, że dostarczymy ją firmie Tallink – dodał.
Estoński armator nie jest jedynym przewoźnikiem, który w ostatnim czasie nawiązał współpracę z firmą Live Business. Niedawno na podobny krok zdecydowało się też Brittany Ferries. Na statkach francuskiego przewoźnika nowa oferta rozrywkowa będzie również dostępna od przyszłego roku.
Firma Live Business należy do czołowych europejskich dostawców rozrywki, zajmując się przygotowaniem programów oraz produkcją wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych zarówno na morzu, jak i lądzie.
Polski sektor transportu wodnego podkreśla znaczenie współpracy w obszarze badań i rozwoju
Nabrzeże Hanzy– nowa nazwa Nabrzeża Wyspy Spichrzów w Gdańsku
Rynek kontenerowy nadal w dołku
Oceanarium w kołobrzeskim porcie – nowa, całoroczna atrakcja?
Hongkong wypada z czołówki najbardziej zatłoczonych portów świata
Jest wyrok Trybunału Konstytucyjnego ws. nieruchomości portowych