pc
Popularny, należący do DFDS statek Patria Seaways będzie w najbliższym czasie znajdował się do dyspozycji TT-Line. Jednostka będzie obsługiwała dla niemieckiego armatora połączenie Trelleborg-Travemünde.
Dla TT-Line wyczarterowanie statku od DFDS było koniecznością. Wszystko z uwagi na remont promu Peter Pan, który poddany zostanie procedurze wydłużenia. Po modernizacji jednostka ta będzie dłuższa aż o 30 metrów – będzie mierzyć w sumie aż 220 metrów. Operacja, która odbędzie się w zakładach w Bremerhaven, pozwoli na zwiększenie powierzchni ładunkowej promu Peter Pan aż o 25 procent – linia ładunkowa będzie miała po zabiegu aż 3 tysiące metrów.
Zwiększenie dostępnej powierzchni, oferowanej przez statek Peter Pan, jest koniecznością. Wszystko ze względu na rosnącą wciąż popularność trasy pomiędzy Szwecją a Niemcami.
Nie będzie to pierwszy raz, gdy Patria Seaways będzie wykonywać połączenia na potrzeby TT-Line. Wcześniej armator czarterował tę jednostkę także w latach 1992-1995 oraz 1997-2002.
Patria Seaways zbudowana została w 1992 r. Statek ma 154 długości, a na pokład może przyjąć 243 pasażerów. Dysponuje tez linią ładunkową o długości 1800 metrów. Jednostka będzie czarterowana przez TT-Line do końca lutego 2018 r.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Rewolucja w rosyjskich portach Bałtyku - czy grozi im upadek?
Z Bałtyku obok flot NATO pod siedmioma banderami na Morze Śródziemne
Energetyka rośnie szybciej niż porty. Gotowe zaplecze pod Elblągiem
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu