pc
Już latem tego roku nastąpi zmiana na stanowisku dyrektora generalnego w HH-Ferries. Wskazany do objęcia tej funkcji został Johan Röstin. Dotychczasowy dyrektor – Henrik Rørbæk – ogłosił w lutym, że zamierza zrezygnować.
Johan Röstin pełnił wcześniej funkcje dyrektora w DB Schenker, a przez ostatnie osiem lat pracował jako dyrektor Copenhagen Malmö Port AB (CMP), które zarządza portami w stolicy Danii oraz szwedzkim Malmö. Oba porty znajdują się po przeciwnych stronach cieśniny Sund, a połączenie pomiędzy obydwoma regionami gwarantowane są m.in. przez promy HH-Ferries. Głównym zadaniem, przed jakim stanie nowy dyrektor, będzie dalsze wzmacnianie połączenia Scandlines Helsingborg-Helsingör.
– Jestem podekscytowany mając szansę podjąć pracę w grupie HH-Ferries wraz z zaangażowanymi i uzdolnionymi pracownikami, by wspólnie wznieść naszą wydajność oraz konkurencyjność na wyższy poziom” - powiedział Johan Röstin. „Razem skoncentrujemy się na najwyższej jakości oraz niezawodności, a także na nowatorskim podejściu do rozwiązań środowiskowych i dostarczaniu wyjątkowego serwisu naszym klientom, by sprostać, a nawet przewyższyć ich oczekiwania – mówi Johan Röstin, nowy dyrektor generalny HH-Ferries.
Johan Röstin obejmie stanowisko w bardzo ważnym dla HH-Ferries momencie, jakim jest proces konwersji dwóch promów Tycho Brahe i Aurory, które będą największymi na świecie promami zasilanymi energią elektryczną.
Połączenie Scandlines Helsingborg-Helsingör obsłużyło w ubiegłym roku 7,3 miliona pasażerów, 1,4 miliona pojazdów osobowych, 410 tysięcy pojazdów ciężarowych, a także 20 tysięcy autobusów. HH-Ferries dysponuje flotą pięciu promów. Poza wymienionymi jednostkami – Tycho Brahe i Aurorą, są to także: Hamlet, Mercandia IV i Mercandia VIII.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny