• <
port_rezerwa_mega_1100_200

Grupa Tallink wprowadza nową identyfikację wizualną swoich marek

jk

30.08.2017 08:16 Źródło: promyskat.pl
Strona główna Porty Morskie, Logistyka Morska, Transport Morski Grupa Tallink wprowadza nową identyfikację wizualną swoich marek
Grupa Tallink wprowadza nową identyfikację wizualną swoich marek - GospodarkaMorska.pl

Grupa Tallink wprowadza nową identyfikację wizualną swoich czołowych marek: Tallink i Silja Line. Zmiany mają być widoczne dla pasażerów oraz klientów, ale – jak zaznaczyli przedstawiciele firmy - podczas przygotowania nowej oprawy starano się uniknąć rewolucji.

Jak poinformowała firma, zarówno identyfikacja wizualna marek Tallink, jak i Silja Line została odświeżona, zyskując nowoczesny charakter, który dopasowany jest do współczesnych trendów i uświadamia, że firma podąża za zmieniającymi się potrzebami klientów. Ale grupa chciała uniknąć rewolucji, dlatego logo Tallink i Silja Line pozostaną niezmienione. Podczas prac nad zmianami przedsiębiorstwu zależało na tym, by każda z marek zachowała dotychczasową jego wersję. W ten sposób starano się poszanować przywiązanie, jakie wyrażały wobec nich pasażerowie oraz pracownicy.

„Logo każdej z dwóch marek pozostanie takie samo. W ramach zmian skoncentrowano się raczej na zaktualizowaniu i nadaniu bardziej nowoczesnego wyglądu cyfrowych kanałów wykorzystywanych przez grupę, a także w materiałach marketingowych oraz w trakcie kampanii” - poinformowała firma w komunikacie.

Zmiany są widoczne już teraz. Można je zaobserwować, odwiedzając m.in. serwis internetowy grupy. Objęte nimi zostaną również najnowsze kampanie marketingowe. Cały proces ma zostać jednak rozłożony w czasie – zmiany będą wprowadzane przez ok. 12 miesięcy.

„Grupa Tallink ewoluowała na przestrzeni czasu. Zmienili się też nasi klienci oraz ich oczekiwania. Chcą oni dziś od nas czegoś więcej niż zwykłego serwisu promowego. Poszukują u nas doświadczeń związanych z podróżą. Mając to na uwadze i w związku z tym, że zawsze chcemy przewyższać oczekiwania klientów, zdecydowaliśmy się odświeżyć nasze marki, by uatrakcyjnić naszą ofertę” - powiedziała Tiia Nõmm z grupy Tallink.

Grupa Tallink jest jednym z wiodących przewoźników promowych na Bałtyku. Firma posiada 16 jednostek i obsługuje 6 różnych połączeń. Rocznie promami pływającymi pod markami Tallink i Silja Line pływa ok. 9,5 miliona pasażerów.

Źródło:
promyskat.pl
Bollore Logistics
port_gdańsk_sprzedaż_pge_390x100_2021
port_gdynia_port_zewnętrzny_390x100_jpg_2020

Surowce

 Ropa brent 64,38 $ baryłka  0,00% 21:58
 Cyna 34937,00 $ tona 1,67% 16 wrz
 Cynk 3063,00 $ tona 0,39% 16 wrz
 Aluminium 2868,00 $ tona 0,03% 16 wrz
 Pallad 2680,00 $ uncja  0,00% 21:57
 Platyna 1191,10 $ uncja  0,00% 21:59
 Srebro 25,11 $ uncja  0,00% 21:59
 Złoto 1731,30 $ uncja  0,00% 21:59

Dziękujemy za wysłane grafiki.