jk
DFDS rozszerzy dostęp do usług komunikacyjnych na pokładach swoich promów. Za zadanie to odpowiedzialny będzie wieloletni partner armatora – firma Telenor Maritime.
Norweskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne, odpowiedzialne za dostarczanie usług firmom związanym z transportem morskim, zwiększy zakres usług oferowanych na statkach DFDS, wdrażając platformę, która będzie łączyć w sobie usługi premium Wi-Fi, technologię Ka VSAT oraz łącza dosyłowego dla szerokopasmowych usług mobilnych.
„Zmierzamy szybko w kierunku społeczeństwa operującego w sieci i oczekujemy takich samych wrażeń niezależnie od tego, czy jesteśmy w domu, czy przebywamy na morzu, korzystając z naszych urządzeń mobilnych” - wyjaśnia Frode Støldal z Telenor Maritime. „Prędkość oraz łączność są dla pasażerów kluczowe. Jeszcze bardziej znaczące okazują się zaś dla urządzeń mobilnych wykorzystywanych w biznesie”.
Gert Møller z DFDS przypomniał, że współpraca DFDS oraz Telenor Maritime trwa już od 10 lat. Podkreślił on, że zapewnienie wysokiej jakości rozwiązań Wi-Fi jest dziś czymś obligatoryjnym, umożliwiając stały dostęp do mediów społecznościowych oraz innych narzędzi dostępnych dzięki sieci.
DFDS nie jest jedyną firmą, która korzysta z rozwiązań oferowanych przez Telenor Maritime. Wśród innych przewoźników, które współpracują z norweskim przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym, znajdują się m.in.: Color Line oraz Finnlines.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny