Firma Cronimet PL została włączona w poczet Członków Izby Przemysłowo-Handlowej Gospodarki Złomem.
IPHGZ to organizacja założona w 1994 roku i zrzeszająca firmy złomowe z obszaru całej Polski. Izba dba o interesy i dobry wizerunek na szerokim rynku gospodarczym, wspiera dynamicznie rozwijający się recykling i jest aktywnym partnerem w obszarze ochrony środowiska.
Jednocześnie informujemy, że Cronimet PL pomyślnie zakończył kolejny audit przeprowadzony przez jednostkę certyfikującą Dekra.
Uzyskana prolongata certyfikatu w zakresie recyklingu złomu żelaza, stali i aluminium potwierdza, iż nasza firma z sukcesem wdrożyła system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami rozporządzenia Rady UE nr 333/2011.
Rozporządzenie to ustanawia kryteria określające kiedy pewne rodzaje złomu przestają być odpadami na mocy dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE. Uzyskanie certyfikatu stawia naszą firmę na czele przedsiębiorstw zajmujących się recyklingiem metali i świadczy o tym jak bardzo jesteśmy przygotowani na wyzwania rynku oraz na spełnianie oczekiwań naszych partnerów biznesowych.
O firmie Cronimet PL
Cronimet PL, jako część międzynarodowej grupy Cronimet Holding, który ma oddziały na całym świecie oraz kopalnię miedzi i molibdenu w Armenii, z powodzeniem działa polskim rynku od 2003 roku. Nasz wysoki standard obsługi oraz jakość świadczonych usług pozwoliły nam z roku na rok pozyskać coraz więcej klientów i osiągnąć czołową pozycję na rynku. Nasze doświadczenie i starania potwierdzają zdobyte przez nas certyfikaty ISO 9001: 2000 oraz ISO 14001:2004 w zakresie recyklingu złomu stali stopowych i metali kolorowych.
Obecnie Cronimet PL ma cztery oddziały – w Kłopocie koło Inowrocławia, w Herbach koło Częstochowy, w Mielcu oraz w Szczecinie, gdzie otworzyliśmy nowoczesny terminal przeładunkowy z własnym placem i nabrzeżem, który ułatwia przeładunek z wagonów kolejowych na statki. 3 hektary powierzchni oraz najnowocześniejszy sprzęt do segregacji i załadunku złomu bezpośrednio na statki ułatwia ekspansję firmy na międzynarodowe rynki.
Nowy niemiecki terminal LNG odebrał pierwszy ładunek skroplonego gazu
Nowy kontenerowy plac przeładunkowy w Porcie Gdynia
Kryzysy powodują wzrost kosztów w żegludze, ale frachty znów spadają. Analiza rynku frachtowego i czarterowego (tygodnie 8-11/2024)
Paliwo uzyskane z orzechów nerkowca szansą na uczynienie żeglugi bardziej "zieloną"?
Pierwszy duży kontenerowiec na metanol już w Europie
Bezpiecznie do portu mimo niepogody