DFDS na Morzu Północnym wrócił do normalnego rozkładu
Od poniedziałku 6 lipca DFDS ponownie zaoferował swoim klientom regularne połączenia promowe między Cuxhaven a Immingham z pięcioma rejsami w każdym kierunku i dwoma promami typu ro-ro: „Petunia Seaways” i „Belgia Seaways”.
Na tym połączeniu promowym DFDS przewozi wszystkie rodzaje ładunków, pojazdy z kierowcami oraz bez obsady, kontenery oraz ładunki niestandardowe.
IJmuiden-Newcastle
Od 15 lipca DFDS wznowił również rejsy pomiędzy IJmuiden i Newcastle z wykorzystaniem jednostek typu ro-pax: PRINCESS SEAWAYS i KING SEAWAYS.
Usługi na pokładzie zostały dostosowane tak, aby zapewnić zdystansowanie społeczne, zmiany objęły także ofertę gastronomiczną na pokładzie.
Na trasie IJmuiden-Newcastle wszystkie posiłki muszą zostać zarezerwowane przed wejściem na pokład, a posiłki z karty nie są dostępne. Usługi bufetowe są serwowane pasażerom wyłącznie przez załogę.
Więcej na portalu promy24.com
Utilitas Wind i Port Tallinn będą wspólnie rozwijać port pod offshore
Na stronie KPRM opublikowano projekt ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód Zalewu Kamieńskiego
Rumunia pomogła wyeksportować w ubiegłym roku 12 mln ton zbóż z Ukrainy
Radny PiS domaga się wyjaśnień w sprawie rewitalizacji Opływu Motławy
O nowoczesnych rozwiązaniach cyfrowych dla polskiego transportu
Czy nowe przepisy w zakresie prawa pierwokupu w portach będą faktycznie tak problematyczne? Wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem