PMK
Koreańska stocznia Hyundai Heavy Industries postawiła sobie za cel zarobienie w 2018 r. 7,52 mld dolarów ze sprzedaży.
Cel sprzedaży HHI na 2018 r. jest o 60 procent mniejszy w porównaniu z do tego dekadę temu. Niższy cel został ustalony na podstawie spadku zaległości w zamówieniach, który prawdopodobnie utrzyma się również w tym roku.
W swoim przemówieniu na rok 2018 prezes HHI, Kang Hwan-goo, zasugerował, że sektor stoczniowy może napotkać trudności, których nigdy wcześniej nie widziano. Oczekuje się, że kryzys nastąpi w wyniku kurczących się zaległości w zamówieniach, ponieważ prace budowlane dla zakładów offshore mogą zakończyć się całkowicie w ciągu kilku miesięcy.
Aby poprawić swoją strukturę finansową, pod koniec grudnia południowokoreański lider stoczniowy ogłosił plany zebrania 1,2 mln dolarów za pośrednictwem emisji akcji.
Firma także zapowiedziała, że zamierza sprzedać w sumie 12,5 miliona akcji do marca 2018 roku. Zebrane w ten sposób 815,6 mln dolarów mają być wykorzystane na fundusze operacyjne.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii