PMK
Koreańska stocznia Hyundai Heavy Industries postawiła sobie za cel zarobienie w 2018 r. 7,52 mld dolarów ze sprzedaży.
Cel sprzedaży HHI na 2018 r. jest o 60 procent mniejszy w porównaniu z do tego dekadę temu. Niższy cel został ustalony na podstawie spadku zaległości w zamówieniach, który prawdopodobnie utrzyma się również w tym roku.
W swoim przemówieniu na rok 2018 prezes HHI, Kang Hwan-goo, zasugerował, że sektor stoczniowy może napotkać trudności, których nigdy wcześniej nie widziano. Oczekuje się, że kryzys nastąpi w wyniku kurczących się zaległości w zamówieniach, ponieważ prace budowlane dla zakładów offshore mogą zakończyć się całkowicie w ciągu kilku miesięcy.
Aby poprawić swoją strukturę finansową, pod koniec grudnia południowokoreański lider stoczniowy ogłosił plany zebrania 1,2 mln dolarów za pośrednictwem emisji akcji.
Firma także zapowiedziała, że zamierza sprzedać w sumie 12,5 miliona akcji do marca 2018 roku. Zebrane w ten sposób 815,6 mln dolarów mają być wykorzystane na fundusze operacyjne.
Dwa największe na świecie promy wodorowe powstaną w Norwegii
Wyciek wody i porażenie prądem przyczyną śmierci technika na pokładzie promu Stena Line
Mein Shiff 7 przygotowuje się do prób morskich. To kolejny wycieczkowiec powstający w Meyer Turku
Wyposażenie napędowe od Kongsberga nada prędkości fregatom niderlandzkiego "Miecznika"
Saab dostarczy siłom morskim Hiszpanii systemy ostrzegania laserowego dla nowych fregat
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek