Norweski Ulstein Verft ogłosił, że we wtorek 24 lutego 2015 roku dostarczył statek typu PSV (Platform Supply Vessel) firmie Blue Ship Invest.
Jednostka jest pierwszą z dwóch przewidzianych w kontrakcie. Będą one zarządzane przez Golden Energy Offshore z siedzibą w Norwegii. Drugi statek, MV Blue Queen ma trafić w ręce armatora już wkrótce, bo w pierwszym kwartale 2015 roku.
Blue Queen jest dziewiątą jednostką projektu PX121 budowaną w stoczni Ulstein Verft dla armatorów z całego świata.Firma podkreśla, że wszyscy klienci są bardzo zadowoleni ze statków, chwaląc ich łatwość w obsłudze, wysoki komfort oraz doskonałą sterowność nawet w niesprzyjających warunkach atmosferycznych.
Główne parametry statku:
Długość- 83,4m
Szerokość- 18m
Nośność- 4,065t
Pokład- 850m2
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii