oprac. MN
DSV zdobyło w tym roku aż dwa jubileuszowe wyróżnienia w 15. edycji badania Operator Logistyczny Roku. DSV Solutions zostało uhonorowane w kategorii Kompleksowość Usług, a DSV Road odebrało nagrodę w kategorii Spedycja Drogowa.
Laureaci badania zostali wyłonieni podczas Gali Logistyki, Transportu i Produkcji - jednego z największych w Polsce spotkań środowiska top managementu łańcucha dostaw, które odbyło się 8 grudnia br. w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Nagrody w imieniu DSV odebrali Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions i Filip Czerwiński, Prezes Zarządu DSV Road.
– Ogromnie cieszę się, że osiągnięte przez nas połączenie elastyczności dedykowanych rozwiązań logistycznych z kompleksowością obsługi dostaw zostało docenione przez naszych Klientów – mówi Filip Czerwiński, Prezes Zarządu DSV Road. – Świadczenie wysokiej jakości zaawansowanych usług jest możliwe dzięki wysiłkowi całego zespołu oraz dzięki współdziałaniu wszystkich dywizji DSV. Szeroki wachlarz usług - począwszy od transportu, w tym także z wykorzystaniem niezwykle rozbudowanej sieci drobnicowej, poprzez magazynowanie, aż po usługi dodatkowe jest tym, co wyróżnia naszą firmę na rynku.
Zadowolenia nie kryje także Maciej Walenda, Prezes Zarządu DSV Solutions.
– Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że już drugi rok z rzędu nasza firma została wyróżniona w tym prestiżowym badaniu; w zeszłym roku za najwyższej jakości logistykę magazynową, a w tym za kompleksowość usług. Szczególne podziękowania należą się przede wszystkim naszym Klientom, którzy zgodzili się wziąć udział w tym przedsięwzięciu oraz całemu zespołowi DSV Solutions, który każdego dnia dokłada wszelkich starań, aby nasza oferta odpowiadała na wszelkie potrzeby i oczekiwania naszych Klientów – powiedział.
Operator Logistyczny Roku to niezależne badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Ocenie poddawane są potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów. Badanie prowadzą Wydawnictwo Eurologistics i Data Group Consulting.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął