pc
Norweska Emilsen Fisk – firma zajmująca się hodowlą ryb, kupiła łódź ProZero od duńskiej Tuco Marine. Umowa została podpisana w Rørvik. 11-metrowa jednostka będzie wykorzystywana do transportu pracowników na farmy rybne.
Zakupiona wersja łodzi ProZero ma 11 m długości. Wyposażona jest w: system grzewczy diesel, podwójny układ VHF, radar, 12-calowy ekran dotykowy, system AIS, system zasilania lądowego, odbiornik Navtex, klimatyzację i toaletę. Jednostka może osiągać maksymalną prędkość powyżej 30 węzłów.
– Dzielność morska, wydajność i komfort to jedne z najbardziej pożądanych parametrów nowoczesnych i szybkich łodzi. Dlatego mocno koncentrujemy się na tych cechach w serii ProZero dla indywidualnych klientów, mimo że w ten sposób zaprzeczamy trochę naszym deklaracjom związanym z oferowaniem jednostek wykorzystujących jak najmniej paliwa. Głębokie dno łodzi w kształcie litery „V” wymaga trochę więcej mocy, jednak w ten sposób zyskujemy bezpieczny i wygodny transport – mówi Jonas Pedersen z Tuco Marine.
Łodzie z serii ProZero są projektowane przez zespół wykwalifikowanych inżynierów przy współpracy z wieloma czołowymi ekspertami z dziedziny akwakultury. Zawierają specjalne wzmocnienia, aby zoptymalizować pracę na farmach rybnych. Jednostki są dostępne w wielu wariantach, które są starannie dopasowane do indywidualnych wymagań użytkowników. Układ kokpitu jest tak zorganizowany, aby zmaksymalizować wykorzystanie nowoczesnych urządzeń.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania