jk
Wilhelmsen bada sposoby wykorzystania danych na platformie branżowej DNV GL Veracity. Testuje system udostępniania danych dotyczących zgodności jednostki z przepisami i weryfikacji danych z władzami portu, co ma ograniczyć formalności oraz zredukować konieczność przeprowadzenia inspekcji podczas wchodzenia statku do portu.
- W miarę, jak statki i ich systemy stają się coraz bardziej wyrafinowane, mamy więcej urządzeń z czujnikami na pokładzie, które generują różne dane. Ich gromadzenie i usystematyzowanie otwiera ogromną liczbę możliwości, na przykład przewidywanie potrzeb w zakresie konserwacji, optymalizacji wydajności i bezpieczeństwa, lub, co obecnie testujemy, usprawnianie procedur wejścia do portu. Platforma Veracity firmy DNV GL umożliwia nam lepsze wykorzystanie tych danych poprzez możliwość współpracy partnerów, dostawców i innych interesariuszy - powiedział Inge André Sandvik, dyrektor ds. cyfrowych w firmie Wilhelmsen Group.
Veracity pozwala Wilhelmsenowi udostępniać dane w bezpieczny sposób, jednocześnie ułatwiając połączenia między różnymi podmiotami. Veracity obejmuje także rynek, na którym użytkownicy platformy mogą uzyskać dostęp do aplikacji przemysłowych i usług analizy danych, dzięki czemu mogą lepiej wykorzystywać swoje dane.
- Wilhelmsen i DNV GL mają 150-letnie doświadczenie we wdrażaniu innowacji w sektorze morskim. Wilhelmsen jest także prekursorem cyfryzacji w branży, dlatego cieszymy się, że wspólnie realizujemy ten projekt - skomentował Remi Eriksen, dyrektor generalny DNV GL.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
Rewolucja w rosyjskich portach Bałtyku - czy grozi im upadek?
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny