mk
Scandlines oraz firma Corvus Energy zawarły porozumienie, na mocy którego drugi z podmiotów będzie zajmować się konserwacją promów, ze szczególnym uwzględnieniem jednostek hybrydowych wchodzących w skład floty Scandlines.
Zawarty właśnie kontrakt będzie obowiązywał przez 10 lat. Corvus Energy zobowiązał się w jego ramach do zapewnienia kompleksowego serwisu systemów magazynowania energii elektrycznej. Przedsiębiorstwo będzie się zajmować nie tylko usuwaniem ewentualnych problemów, ale także konserwacją akumulatorów. Scandlines korzysta z litowo-jonowych akumulatorów dostarczanych przez Corvus Energy na wszystkich swoich promach. W ramach podpisanej właśnie dziesięcioletniej umowy Scandlines będzie korzystało też z systemu zdalnego monitoringu w ramach serwisu Watchman.
„Jesteśmy wdzięczni firmie Scandlines za dalsze zaufanie względem naszych produktów oraz oferty serwisowej w ramach realizowanej przez nich ambitnej strategii środowiskowej” - powiedział Ronald Hansen z Corvus Energy. „Wsparcie naszych doświadczonych ekspertów, nasza silnie zaznaczona obecność w regionie i bliska współpraca ze Scandlines, a także nasze zaawansowane usługi i rozwiązania dotyczące obsługi pomogą zagwarantować promom hybrydowym Scandlines niezawodne działanie przez wiele nadchodzących lat”.
Radości z dalszej współpracy z firmą Corvus nie kryją też przedstawiciele Scandlines, którzy przypomnieli, że ta owocna kooperacja trwa już od 2012 r.
Najnowszymi promami działającymi w oparciu o technologię hybrydową, które znajdują się we flocie Scandlines, są jednostki Berlin i Copenhagen, które pływają na trasie Rostock-Gedser. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania zużycie paliwa spadło o 1/3 w przeliczeniu na każdy przewożony pojazd osobowy podczas każdego rejsu w porównaniu z jednostkami, które obsługiwały to połączenie do tej pory.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania
Porzucony w Basenie Północnym w Świnoujściu kuter zatonął