DFDS uruchomiła specjalną stronę dla pracownicków i klientów, którzy chcieliby zgłosić nieprawidłowości w funkcjonowaniu firmy. To ważna wiadomość dla Polaków, DFS obsługuje m.in. przeprawy promowe z Calais do Dover, z których często korzystają nasi rodacy.
Właśiciciele firmy przekonują, że ich organizacja kieruje się zasadami uczciwości i odpowiedzialności. DFDS stworzoła nawet kodeks postępowania i etyki, który zawiera wytyczne dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z najwyższymi standardami. Jeśli te zasady są łamane, należy poinformować o tym władze firmy.
- Zachęcamy do korzystania z możliwości, którą stworzyliśmy dla osób niezdadowolonych z naszych usług. Najpierw jednak proponujemy osobisty kontakt z przedstawicielem firmy. Jeśli jest to niemożliwe, polecamy złożenie skargi za pośrednictwem DFDS Compliance Line - powiedział Ole Faerge, radca prawny w DFDS.
Jak zaznacza Ole Faerge, strona ma służyć do informowania o poważnych naruszeniach, takich jak korupcja, łamanie prawa konkurencji i dyskryminacja w odniesieniu do płci lub religii. Zgłaszjący problem mogą czuć się całkowicie bezpiecznie, zgłoszenie jest anonimowe. W celu zapewnienia najwyższego poziomu poufności, strona jest obsługiwana przez niezależną firmę zewnętrzną EthicsPoint. EthicsPoint będzie rozpatrywać zgłoszone przypadki naruszeń indywidualne.
Adres strony, na której mozna złożyć anonimowy raport: www.dfdsas.ethicspoint.com.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny