• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024

Agility rozwija globalny system obsługi klientów – Agility Connects

jk

22.11.2017 11:19 Źródło: własne
Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Agility rozwija globalny system obsługi klientów – Agility Connects

Partnerzy portalu

Agility rozwija globalny system obsługi klientów – Agility Connects - GospodarkaMorska.pl

Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, rozwija globalny system Agility Connects, który wspomaga klientów w efektywnym zarządzaniu procesami transportowymi oraz operacjami magazynowymi. Jego funkcjonalność została dopasowana do potrzeb i oczekiwań użytkowników, którzy mogą korzystać z trzech, różnych opcji – Visibility, Integration i Collaboration.

„Sieć logistyczna Agility obejmuje 100 krajów na całym świecie. Na co dzień współpracujemy z ponad 60,5 tys. klientów, którym oferujemy zintegrowane rozwiązania logistyczne z zakresu m.in. spedycji lotniczej, morskiej, drogowej i kolejowej, obsługi specjalistycznych projektów oraz logistyki kontraktowej i usług magazynowych. Klienci oczekują od nas nie tylko szybkiego i prostego dostępu do informacji o tym, co się dzieje z ich przesyłką, ale także wsparcia w efektywnym zarządzaniu całymi procesami logistycznymi. Agility Connects został przygotowany tak, aby na te potrzeby odpowiedzieć” mówi Karolina Gasińska-Byczkowska, Branch Manager Agility Logistics w Polsce.  

Pierwszą i podstawową opcją Agility Connects jest Visibility, dostępne na stronie internetowej Agility lub smartfonach w aplikacji mobilnej Agility Mobile Apps. Korzystający z niej klienci w czasie rzeczywistym, przez 24 godziny 7 dni w tygodniu w prosty sposób mogą śledzić status przesyłek lotniczych, drogowych, morskich i kolejowych od momentu nadania do doręczenia do odbiorcy końcowego. Visibility umożliwia tworzenie raportów według parametrów i częstotliwości określonej przez użytkowników, ustawianie przypomnień oraz zapewnia szybki dostęp do dokumentacji przewozowej, co jest przydatne m.in. podczas odpraw celnych. W przypadku przesyłek drogowych klienci mogą także składać zlecenia transportowe, a przy regularnych zleceniach korzystać z gotowych szablonów do składania zamówień. Drugi poziom systemu Agility Connects, czyli Integration dodatkowo obejmuje funkcjonalności związane z elektroniczną wymianą danych (EDI), zarządzaniem dokumentacją i widocznością zamówień. Pozwala użytkownikom na zarządzanie terminami zleceń, co jest szczególnie ważne przy konsolidacji transportów przesyłek z różnych miejsc. Wśród największych korzyści dla użytkowników tej opcji wymienić można ograniczenie konieczności ponownego wprowadzania danych do systemu i wynikających stąd błędów, lepszą widoczność procesów transportowych, pozwalającą na skuteczniejsze planowanie i prognozowanie, skrócenie czasów fakturowania i płatności oraz zmniejszenie dokumentacji papierowej. Firmy oraz ich dostawcy zyskują dostęp do statusu zamówienia w czasie rzeczywistym. Agility Connects Visibility i Integration są bezpłatne i nie wymagają integracji systemów użytkowników oraz operatora.

Trzecia, najbardziej wyspecjalizowana opcja Agility Connects to Collaboration. Stanowi ona część zintegrowanych rozwiązań łańcucha dostaw Agility i wymaga integracji systemów klienta i operatora. Jej zadaniem jest wsparcie użytkowników w proaktywnym zarządzaniu ładunkami, zamówieniami, dostawcami i magazynami oraz operacjami 4PL i Control Towers. Opcja Collaboration zapewnia rozwiązania typu „end – to – end” w łańcuchach dostaw, pozwala skrócić czas dostaw oraz usprawnia pracę dostawców. Usprawnia obsługę oraz ułatwia optymalizację kosztów. Kolejne korzyści wiążą się z możliwościami zarządzania danymi, raportowaniem sytuacji wyjątkowych oraz monitorowaniem procesów na poziomie pojedynczego ładunku/towaru, co nie tylko usprawnia obieg informacji, ale pozwala też na szybszą reakcję w przypadku opóźnień.

„Polska wersja Agility Connects została uruchomiona w ubiegłym roku. Nasi klienci, do których należą firmy z różnych branż, od motoryzacyjnej, przemysłowej, high-tech po handel detaliczny, coraz częściej korzystają z tego narzędzia. Doceniają jego dostępność i łatwość w codziennym użytkowaniu, a dzięki licznym korzyściom, jakie dają poszczególne opcje, mogą w efektywny sposób zarządzać swoimi procesami transportowymi i logistycznymi. W odpowiedzi na ich oczekiwania, z pewnością będziemy rozwijać Agility Connects i rozszerzać go o nowe funkcjonalności” podsumowuje Karolina Gasińska-Byczkowska.

Agility na świecie

Agility utrzymuje efektywne łańcuchy dostaw w najbardziej wymagających rejonach na całym świecie, oferując swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie i zindywidualizowane rozwiązania, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się. Agility to jeden z czołowych światowych dostawców zintegrowanych rozwiązań logistycznych. Jest spółką giełdową o przychodach ponad 4,1 mld dolarów, zatrudniającą ponad 22 000 pracowników w 500 oddziałach w 100 krajach. Najważniejsza jednostka biznesowa firmy, Agility Global Integrated Logistics (GIL), oferuje zintegrowane rozwiązania logistyczne, które pozwalają spełniać zróżnicowane potrzeby i wymagania klientów. Obejmują one spedycję lotniczą, morską i drogową, usługi magazynowe, dystrybucję, a także obsługę specjalistycznych projektów logistycznych, targów oraz innych wydarzeń. Z kolei, działająca w ramach Agility, grupa Infrastructure zajmuje się zarządzaniem obiektami przemysłowymi, a także oferuje usługi wsparcia logistycznego, takie jak doradztwo i wsparcie celne, zarządzanie odpadami, obsługa lotniskowa, wsparcie dla rządów i ministerstw obrony, zarządzanie na odległość oraz systemy podtrzymywania życia.

Agility w Polsce

Agility Logistics Sp. z o.o. działa w Polsce od 2008 r., posiada dwie placówki: w Warszawie i we Wrocławiu. Oddział warszawski specjalizuje się we frachcie lotniczym oraz morskim, a oddział we Wrocławiu – we frachcie drogowym oraz usługach logistycznych. Oferuje globalną strategię przewozu przesyłek drobnicowych (LCL) i atrakcyjne połączenia dla ładunków pełnokontenerowych (FCL). Lądowa sieć połączeń Agility umożliwia dostarczenie towaru na terenie Europy w ciągu od 72 do 96 godzin. Czas realizacji transportu na terenie Polski wynosi 24 godziny. Usługi Agility charakteryzuje indywidualna obsługa klienta. Firma oferuje rozwiązania logistyczne dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Portfolio klientów Agility obejmuje różne gałęzie przemysłu - automotive, high-tech aż po handel detaliczny.
Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: www.agility.com.

bulk_cargo_port_szczecin

Partnerzy portalu

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.