Pojawiły się plany powstania nowego budynku Urzędu Morskiego w Gdyni. Budynek będzie łączył w sobie właściwości funkcjonalno-użytkowe budynku biurowo-warsztatowo-magazynowego oraz socjalno-administracyjnego, w tym salę konferencyjną i archiwum. Koszt tej inwestycji to 16 mln zł, a jej ukończenie zaplanowano na czwarty kwartał 2024 roku.
Zgodnie z doniesieniami medialnymi i informacjami przekazanymi przez Urząd Morski w Gdyni nowy budynek będzie się mieścił przy ul. Chrzanowskiego 10 w Gdyni.
– Nowy budynek o funkcji biurowo–warsztatowo–magazynowej zostanie wybudowany w bezpośrednim sąsiedztwie głównej siedziby Urzędu Morskiego w Gdyni. Pozwoli to na uzyskanie dodatkowej powierzchni biurowej oraz nowych powierzchni warsztatowo- magazynowych w miejsce istniejących obiektów, które ulegną likwidacji w momencie powstania tzw. Nowej Węglowej – poinformowała Magdalena Kierzkowska, rzecznik prasowy Urzędu Morskiego w Gdyni.
Na jego budowie jednak się nie skończy, a będzie to część większej inwestycji pod nazwą: "Budowa obiektów bazy transportowej".
W ramach tego projektu powstanie budynek garażowy (12 stanowisk), myjnia samochodowa, wiaty na złom i zbędne materiały, magazynek do składowania paliw, farb i środków smarnych, wiaty na gazy techniczne, infrastruktura techniczna w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektów.
– Do dzisiaj zakończone zostały prace związane z wykonaniem pali przemieszczeniowych dla przyszłego budynku biurowo – warsztatowo – magazynowego na uprzednio wykonanej platformie roboczej. Następnym etapem realizacji inwestycji jest wykonanie płyty fundamentowej i budynku – dodała rzecznik.
Budynek będzie łączył w sobie właściwości funkcjonalno-użytkowe budynku biurowo-warsztatowo-magazynowego oraz socjalno-administracyjnego, w tym salę konferencyjną i archiwum. Nad częścią parterową budynku powstanie „dach zielony", jako atrakcyjne i ekologicznie korzystne pokrycie.
Planowany termin zakończenia to czwarty kwartał 2024 roku. Szacowany koszt inwestycji (budynek o funkcji biurowo–warsztatowo–magazynowej) wyniesie ok.16 mln.
Dokumentacja przetargowa (w formule „zaprojektuj i wybuduj") jest w trakcie opracowania.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych