ew
Firma DFDS poinformowała o formalnym zakończeniu procesu przejęcia tureckiego przedsiębiorstwa U.N. Ro-Ro. Jak poinformował duński armator, oznacza to, że teraz będzie można rozpocząć realizację programu integracji. Popularny przewoźnik już udostępnił ofertę przewozów, obejmującą nowy obszar działania.
O przejęciu tureckiego operatora, specjalizującego się w przewozach frachtowych, wiadomo było już w kwietniu. Ujawniono wtedy, że DFDS stanie się właścicielem 98,8 procent udziałów w U.N. Ro-Ro. Teraz procedura zakończyła się od strony prawnej. W ostatnich miesiącach transakcja analizowana była pod kątem przepisów antymonopolowych. Zgodność z prawem badana była przez urzędników z: Turcji, Austrii, Niemiec oraz Włoch. Nie dopatrzono się żadnych nieprawidłowości i udzielono wszystkich potrzebnych zgód na dokończenie operacji.
Teraz na dobre będzie można rozpocząć kolejne działania, wynikające bezpośrednio z dokonanego przez DFDS przejęcia.
„Po zakończeniu transakcji, która została sfinalizowana szybciej, niż się tego spodziewaliśmy, jesteśmy już gotowi na rozpoczęcie integracji z U.N. Ro-Ro. Plan integracji był rozwijany i dokończony we współpracy z naszymi nowymi kolegami. To wszystko tylko potwierdza nasz entuzjazm oraz wiarę, że połączenie naszej sieci stworzy zupełnie nowe możliwości zarówno dla klientów, jak i pracowników” - powiedział Niels Smedegaard, dyrektor DFDS.
Dokonane przejęcie już pozwoliło na rozwinięcie siatki połączeń przez duńskiego armatora, który zaczyna właśnie działać na zupełnie nowym dla siebie rynku. Jest to szczególnie istotne w świetle coraz szybciej rosnącego rynku usług transportowych pomiędzy Turcją a Unią Europejską.
DFDS za pośrednictwem swoich serwisów rezerwacyjnych już udostępnił nową ofertę, która jest wynikiem przejęcia U.N. Ro-Ro. Do siatki połączeń armatora doszły teraz takie połączenia, jak: Marsylia-Tunis; Pendik (Turcja)-Triest, Tulon, Bari; Mersin (Turcja)-Triest; Ambarli (Turcja)-Triest.
„Wspólnie będziemy w stanie zaoferować naszym klientom unikatowy serwis” - obwieścił Niels Smedegaard. „U.N. Ro-Ro jest bardzo silny na rynku tureckim i na Morzu Śródziemnym, podczas gdy DFDS ma bardzo efektywną siatkę połączeń w północnej części Europy”,
Korzenie firmy U.N. Ro-Ro sięgają 1994 r. Powstała ona z połączenia kilkudziesięciu mniejszych operatorów, którzy wspólnie zaczęli działać pod szyldem UND Ro-Ro. Turecki operator z miejsca zaczął zyskiwać na popularności, stając się jednym z kluczowych graczy prowadzących działalność w basenie Morza Śródziemnego. Obecna nazwa obowiązuje od 2004 r. Firma dysponuje dziś bogatą flotą nowoczesnych jednostek ro-ro.
Mercy Ships zbuduje najnowocześniejszy statek szpitalny przy wsparciu MSC
Kolejny, atomowy okręt podwodny typu Virginia dostarczony do US Navy
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth