ew
Firma DFDS poinformowała o formalnym zakończeniu procesu przejęcia tureckiego przedsiębiorstwa U.N. Ro-Ro. Jak poinformował duński armator, oznacza to, że teraz będzie można rozpocząć realizację programu integracji. Popularny przewoźnik już udostępnił ofertę przewozów, obejmującą nowy obszar działania.
O przejęciu tureckiego operatora, specjalizującego się w przewozach frachtowych, wiadomo było już w kwietniu. Ujawniono wtedy, że DFDS stanie się właścicielem 98,8 procent udziałów w U.N. Ro-Ro. Teraz procedura zakończyła się od strony prawnej. W ostatnich miesiącach transakcja analizowana była pod kątem przepisów antymonopolowych. Zgodność z prawem badana była przez urzędników z: Turcji, Austrii, Niemiec oraz Włoch. Nie dopatrzono się żadnych nieprawidłowości i udzielono wszystkich potrzebnych zgód na dokończenie operacji.
Teraz na dobre będzie można rozpocząć kolejne działania, wynikające bezpośrednio z dokonanego przez DFDS przejęcia.
„Po zakończeniu transakcji, która została sfinalizowana szybciej, niż się tego spodziewaliśmy, jesteśmy już gotowi na rozpoczęcie integracji z U.N. Ro-Ro. Plan integracji był rozwijany i dokończony we współpracy z naszymi nowymi kolegami. To wszystko tylko potwierdza nasz entuzjazm oraz wiarę, że połączenie naszej sieci stworzy zupełnie nowe możliwości zarówno dla klientów, jak i pracowników” - powiedział Niels Smedegaard, dyrektor DFDS.
Dokonane przejęcie już pozwoliło na rozwinięcie siatki połączeń przez duńskiego armatora, który zaczyna właśnie działać na zupełnie nowym dla siebie rynku. Jest to szczególnie istotne w świetle coraz szybciej rosnącego rynku usług transportowych pomiędzy Turcją a Unią Europejską.
DFDS za pośrednictwem swoich serwisów rezerwacyjnych już udostępnił nową ofertę, która jest wynikiem przejęcia U.N. Ro-Ro. Do siatki połączeń armatora doszły teraz takie połączenia, jak: Marsylia-Tunis; Pendik (Turcja)-Triest, Tulon, Bari; Mersin (Turcja)-Triest; Ambarli (Turcja)-Triest.
„Wspólnie będziemy w stanie zaoferować naszym klientom unikatowy serwis” - obwieścił Niels Smedegaard. „U.N. Ro-Ro jest bardzo silny na rynku tureckim i na Morzu Śródziemnym, podczas gdy DFDS ma bardzo efektywną siatkę połączeń w północnej części Europy”,
Korzenie firmy U.N. Ro-Ro sięgają 1994 r. Powstała ona z połączenia kilkudziesięciu mniejszych operatorów, którzy wspólnie zaczęli działać pod szyldem UND Ro-Ro. Turecki operator z miejsca zaczął zyskiwać na popularności, stając się jednym z kluczowych graczy prowadzących działalność w basenie Morza Śródziemnego. Obecna nazwa obowiązuje od 2004 r. Firma dysponuje dziś bogatą flotą nowoczesnych jednostek ro-ro.
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek