Aktualnie w Stoczni Remontowej Gryfia w Świnoujściu prowadzony jest remont dwóch pogłębiarek i jednej barki.
Pogłębiarki Darss i Zingst należą do firmy Detlef Hegemann GmbH z Niemiec. Statki służą do przewozu urobku odbieranego z pogłębiarek na pola refulacyjne. Zbudowane są z 2 połówek, tak że statek może otworzyć się i wysypać ładunek bez pomocy innych urządzeń. Zakres prac obejmuje głownie wymianę blach w ładowni.
Prowadzona jest też przebudowa barki Oskar II, która po renamencie będzie nosić nazwę Aarsleff 103. Zakres prac w doku obejmuje montaż czterech prowadnic do kotw oraz konserwację kadłuba.
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek