Aktualnie w Stoczni Remontowej Gryfia w Świnoujściu prowadzony jest remont dwóch pogłębiarek i jednej barki.
Pogłębiarki Darss i Zingst należą do firmy Detlef Hegemann GmbH z Niemiec. Statki służą do przewozu urobku odbieranego z pogłębiarek na pola refulacyjne. Zbudowane są z 2 połówek, tak że statek może otworzyć się i wysypać ładunek bez pomocy innych urządzeń. Zakres prac obejmuje głownie wymianę blach w ładowni.
Prowadzona jest też przebudowa barki Oskar II, która po renamencie będzie nosić nazwę Aarsleff 103. Zakres prac w doku obejmuje montaż czterech prowadnic do kotw oraz konserwację kadłuba.
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek
Diehl Defence i Lockheed Martin łączą siły w zakresie obrony powietrznej dla sił morskich
Fincantieri rozpoczyna plan rozwoju stoczni. Podpisano koncesję na port w Ankonie
Navantia zbuduje okręty wsparcia dla brytyjskiej floty. Postęp programu Fleet Solid Support (FSS)
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej