ew
Grupa Tallink została doceniona w trakcie odbywających się niedawno w Chinach targów turystycznych. Europejski armator otrzymał nagrodę za wysiłki na rzecz dostosowania swojej oferty do potrzeb chińskich gości.
Turyści z Dalekiego Wschodu często obierają Europę za cel swoich wakacyjnych wojaży. Wielu z nich po Starym Kontynencie przemieszcza się promami. Wśród nich coraz liczniejszą grupę stanowią pasażerowie z Chin. Nic dziwnego, że wielu przewoźników stara się sprofilować swoją ofertę pod oczekiwania gości z Państwa Środka czy ułatwić im korzystanie z tego środka transportu. Podobne działania realizuje również Tallink. Przewoźnik za swoje wysiłki właśnie otrzymał nagrodę.
Laury rozdano w trakcie największych w Azji targów poświęconych turystyce. Jednym z ważnych punktów programu targów jest rozdanie nagród CTW Chinese Tourist Welcome Awards. Grupa Tallink otrzymała główną nagrodę w jednej z kategorii. Nagroda Gold CTW Awards przypadła jej w dziedzinie innowacyjności produktów. Nagroda CTW jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych wyznaczników jakości na chińskim rynku, gdy chodzi o turystykę zewnętrzną.
„Liczba chińskich oraz innych azjatyckich turystów podróżujących promami Tallink znacząco wzrosła w ostatnich latach i jako największy armator na Bałtyku odpowiednio przygotowaliśmy również nasz serwis, dzięki czemu możemy zaproponować turystom z Azji rodzaje serwisów i komfort, do jakiego są przyzwyczajeni” - powiedział Paavo Nõgene, szef grupy Tallink.
Wśród udogodnień, na jakie mogą liczyć chińscy turyści podczas podróży promami grupy Tallink, znajdują się m.in. posługujący się językiem chińskim pracownik obsługi klienta - można na niego liczyć podczas rejsów pomiędzy Finlandią a Szwecją czy na trasie pomiędzy Tallinnem a Helsinkami (spotkać ich można w czasie wysokiego sezonu). Także katalogi, materiały informacyjne czy menu w restauracjach na statkach dostępne są w językach: chińskim, koreańskim i japońskim. Pod koniec 2016 r. Tallink udostępnił także chińskojęzyczną wersję swojej strony internetowej.
„Rynek azjatycki jest w ogóle dla nas bardzo interesujący i uczucie to działa w drugą stronę. Kraje nordyckie z wyróżniającą się kulturą, czystym środowiskiem, najwyższej jakości designem oraz lokalną społecznością mocno fascynują pasażerów, którzy podróżują z Chin, Korei Południowej i Japonii, a potem korzystają z naszych statków” - powiedział wtedy Margus Hunt z grupy Tallink.
Grupa Tallink to jeden z najważniejszych operatorów promowych na Bałtyku. Firma posiada 14 statków i działa pod markami Tallink i Silja Line na sześciu różnych trasach. W ubiegłym roku statki grupy przewiozły prawie 10 milionów pasażerów. Firma jest strategicznym partnerem PromySkat, a rezerwacji na połączenia oferowane przez tego przewoźnika można dokonywać za pośrednictwem naszego serwisu.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Świnoujście: zatopiony kuter wydobyty z dna Basenu Północnego. Służby podejrzewają celowe działanie
PRS sprawuje nadzór nad budową okrętu ratowniczego programu „Ratownik”
Chiny oddały do użytku gigantyczny statek do akwakultury. 12 gatunków ryb na jednostce
HD Hyundai jako pierwsza stocznia wyprodukował 5 tys. jednostek