Tak wygląda wnętrze Lobito, tankowca do przewozu LNG. Zdjęcia zostały zrobione podczas wizyty na pokładzie członków zarządu Teekay, do której należy jednostka. Podczas inspekcji Lobito znajdował się w suchym doku w hiszpańskim porcie położonym nad zatoką Ferrol.
Dostarczony w 2011 roku, Lobito był trzecim z czterech podobnych statków zbudowanych przez Samsung Heavy Industries dla NYK LNG, Mitsui & Co oraz Teekay Corporation. Statki są obecnie wyczarterowe koncernowi LNG Angola. Kiedy weszły do służby były pierwszymi we flocie Teekay napędzane paliwem Tri Diesel Electric (TFDE) - z możliwością spalania oleju opałowego, diesela lub gazu ziemnego.
Lobito w liczbach
Ładowność: 160 276,4 m3
Długość całkowita: 285 m
Szerokość: 43,40 m
Pojemność brutto: 100,800 ton
Wybudowany: Samsung Heavy Industries
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania