DFDS w końcu znalazł zastępstwo jednostki Dieppe Seaways (obecnie noszącej nazwę Stena Superfast X), której czarter zakończono pod koniec listopada.
Na miejsce Dieppe Seaways ma wejść jednostka Stena Nordica, która wcześniej pływała między Holyhead a Dublinem. Prom pasażersko-towarowy w ciągu kilku miesięcy ma zacząć kursować na trasie Dover-Calais, po tym jak zostanie przemalowany w barwy DFDS.
Stena Nordica ma pływać obok Calais Seaways. Prom może pomieścić 405 pasażerów i 375 samochodów. Posiada również 1 949 metrów pasa ładownego.
Wraz z wdrożeniem drugiego statku na trasę Calais-Dover, DFDS powraca do dawnej częstotliwości kursowania. Operator zaczyna tym samym również długofalowe myślenie o rozwoju działalności na krótkich trasach pomiędzy Anglią i Francją.
DFDS czekał z decyzją na temat przyszłości obsługiwanej trasy Calais-Dover do czasu ogłoszenia przez trybunał apelacyjny oficjalnego rozstrzygnięcia w sprawie MyFerryLink.
Z przyszłych działań, które będą prowadzone na jednostkach pływających na trasie Calais-Dover warto nadmienić, że DFDS będzie również wymieniać silnik jednostki Calais Seaways, ponieważ obecny jest zawodny.
Grupa OT Logistics sfinalizowała sprzedaż akcji chorwackiego portu Luka Rijeka
Prace na morskiej trasie Szczecin i Świnoujście trwają dalej. Umowa z PRCiP i Van der Herik Kust podpisana
ICTSI w 2022 roku ze sprzedażą usług w wysokości 2,24 mld dolarów i zyskiem większym o 44%
Port Gdynia na konferencji w Bratysławie prezentował ofertę dla słowackiego biznesu
Mateusz Berger: Polska będzie hubem gazowym dla Ukrainy i krajów naszego regionu [WIDEO]
Plaża w Rewie zostanie poszerzona jeszcze przed wakacjami