klasterlogtrans.pl
Od września 2017 r. firmy z branży TSL, gospodarki morskiej i elektromobilności mogą korzystać ze środków finansowych na promocję i rozwój eksportu. W ramach projektu „Intermodal, multimodal, electricity – internacjonalizacja produktów Klastra Logistyczno Transportowego Północ-Południe” można uzyskać nawet kilkaset tysięcy bezzwrotnego dofinansowania.
Jest to pierwsza tego typu inicjatywa skierowana bezpośrednio do firm związanych z transportem i logistyką. Za realizację odpowiada Klaster Logistyczno Transportowego Północ-Południe z Gdańska, jedyny w Polsce Krajowy Klaster Kluczowy skupiający firmy z branży TSL, nowych technologii, gospodarki morskiej, elektromobilności oraz branż powiązanych.
Wśród uczestników znajdują się zarówno mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, jak również duże firmy.
Na co można uzyskać dofinansowanie?
W ramach projektu można uzyskać dofinansowanie na następujące działania: udział w targach i misjach gospodarczych, organizację programów szkoleniowych, współpracę międzynarodową, udział w kongresach i konferencjach, doradztwie związanym ekspansją międzynarodową, jak również na promocję i marketing w ramach inicjatywy klastrowej.
Jak aplikować o środki?
Firmy zainteresowane wzięciem udziału w projekcie nie muszą przechodzić skomplikowanej procedury aplikacyjnej. Cały proces odbywa się bez zbędnych formalności, składania wniosków oraz czekania na wyniki konkursu. Wystarczy skontaktować się z biurem projektowym, przedstawić potrzeby przedsiębiorstwa i podpisać umowę. Liczba miejsc w projekcie jest ograniczona.
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z biurem projektowym Klastra Logistyczno Transportowego Północ-Południe, wysyłając maila na adres ime@klasterlogtrans.pl.
Elektryczny holownik Damen: dwa holowania na jednym ładowaniu, bateria pełna w 2 godziny
Burmistrz Hamburga do portowców: nie wikłajcie się w przemyt narkotyków
Duński port ze zgodą na pogłębienie, bliżej do stania się bazą NATO
Do prokuratury w Szczecinie wpłynęło zawiadomienie dot. nieprawidłowości w zarządzie portów
Na Białorusi bez zmian. Dyrektor spółki, która wybuduje białoruski port w Rosji, do niedawna siedział w więzieniu
Nigeria bierze się za porty, inwestuje w nie Maersk