ew
Jak poinformował na oficjalnej stronie Maersk Line, nastąpią zmiany w serwisach łączących Azję i Europę. Wraz z nowym połączeniem, Maersk deklaruje poprawę terminowości dostaw przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnego zasięgu i czasu transportu. Zmiany wejdą w życie juz na początku maja.
"Z przyjemnością przedstawiamy naszym klientom tę zmodyfikowaną sieć połączeń, która zapewni wyższy poziom terminowości dostarczenia ładunków", komentuje Johan Sigsgaard, dyrektor działu handlowego Maersk Line w Europie.
Przeciążenia w portach i utrudnione warunki pogodowe mają ogromny wpływ na terminowość połączeń pomiędzy Azją a Europą. Zmiany wprowadzane przez Maersk Line mają na celu sprostać tym wyzwaniom. Dzięki nowej sieci połączeń, terminowość zostanie poprawiona m.in. poprzez zmniejszenie liczby duplikujących się zawinięć do portów oraz dodanie większego buforu w portach-hubach. Łącznie na trasach północnoeuropejskich i śródziemnomorskich nastąpi redukcja 17 zawinięć do portów oraz będzie dodany jeden statek.
Jak dodaje Johan Sigsgaard: "Wymuszone ominięcia portów zakłócają przepływ ładunków i wpływają na łańcuchy dostaw naszych klientów. Ta sieć ma na celu ograniczenie konieczności omijania portów".
Zmienione portfolio umożliwi ponadto Maersk Line lepsze gospodarowanie tonażem pomiędzy rynkami, zmniejszając ryzyko nadmiernej podaży i zapewniając udoskonalone usługi kluczowym portom azjatyckim i europejskim. Jednocześnie, zostaną zachowane bezpośrednie połączenia ze wszystkimi głównymi rynkami, z produktami skonstruowanymi na potrzeby krajów Europy Północnej, Morza Śródziemnego i Adriatyku oraz atrakcyjnym zasięgiem na głównych rynkach Bliskiego Wschodu.
Maersk Line to największa na świecie firma oferująca przewozy kontenerowe, znana z niezawodnych, elastycznych i ekologicznych usług. Firma Maersk Line, należąca do A.P. Moller - Maersk A / S z siedzibą w Kopenhadze w Danii, operuje 668 kontenerowymi statkami zapewniającymi transport oceaniczny do wszystkich zakątków świata.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania