W marcu w Gdańsku już po raz piąty debatować będziemy o kluczowych tematach dotyczących branży transportowej w regionie Morza Bałtyckiego oraz Środkowo-Wschodniej Europy. Podczas trzydniowej imprezy nie zabraknie tematów związanych z rynkiem kontenerowym, intermodalnym, logistycznym, ekologicznych rozwiązań, LNG i wielu więcej.
Efektywne zarządzanie energią w terminalach portowych, pierwsze skutki wprowadzenia dyrektywy siarkowej wśród państw nadbałtyckich, czyste powietrze w portach – to tematy konferencji, na które w tym roku zapraszamy do bezpłatnego udziału. Dodatkowo zapraszamy do wzięcia udziału w licznych seminariach, panelach i konferencjach organizowanych przez partnerów wydarzenia.
Każdego roku Transport Week gości międzynarodowych, wysokiej klasy speakerów oraz ponad 400 uczestników, którzy reprezentują porty morskie, linie żeglugowe, kontenerowe, operatorów terminali i portów, promowych przewoźników, dostawców technologii, europejskie stowarzyszenia i organizacje pozarządowe, Komisję Europejską, konsultantów oraz wiele innych podmiotów gospodarczych związanych z sektorem transportu morskiego i nie tylko.
Transport Week to bogate źródło wiedzy o rynku transportu w regionie Morza Bałtyckiego i Europy. Jest to również doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i integracji przedstawicieli różnych sektorów transportu. Więcej szczegółowych informacji znaleźć można na stronie internetowej wydarzenia: www.transportweek.eu.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania