2 lipca startuje nowa odsłona serwisu GospodarkaMorska.pl, który od ponad 10 lat towarzyszy całej branży morskiej i nie tylko. W czasie ostatniej dekady z małej strony teleadresowej staliśmy się numerem 1 w swoim segmencie, najczęściej odwiedzanym morskim portalem informacyjnym w Polsce. Dziś prezentujemy się Państwu w nowej szacie graficznej oraz z wieloma nowymi funkcjonalnościami.
Jesteśmy pionierami mediów branżowych
Na przestrzeni ostatnich 10 lat, jako pierwsi w branży morskiej, wdrożyliśmy wiele produktów i usług takich jak codzienny, bezpłatny Newsletter Morski, od którego dzień pracy zaczyna ponad 20 tys osób oraz serwis wideo GospodarkaMorska.TV z własną produkcją relacji wideo oraz filmów reklamowych, podnosząc tym samym obsługę medialną w środowisku morskim na zupełnie nowy poziom. Łącznie wyprodukowaliśmy już ponad tysiąc filmów, które obejrzało blisko 3,5 miliona odbiorców. Nasi operatorzy oraz kamery i drony to stali goście we wszystkich polskich portach, stoczniach i firmach powiązanych z szeroko rozumianą gospodarka morską.
Nie mamy sobie równych w mediach społecznościowych gdzie śledzi nas blisko 200 tys fanów.
Nasza redakcja słynie ze swojej aktywności, dlatego możecie nas zobaczyć prawie na wszystkich targach i wydarzeniach związanych z branżą morską w Polsce i na najważniejszych imprezach w Europie. Eksportowy, anglojęzyczny serwis internetowy, katalog i newsletter pod wspólną marką MarinePoland.com stają się jednym z najważniejszych źródeł informacji, o sytuacji w polskiej gospodarce morskiej oraz o polskich firmach, ich produktach i ofertach, na rynku zagranicznym.
Również podczas kryzysu COVID-19 w okresie największych ograniczeń, codziennie relacjonowaliśmy i informowaliśmy o sytuacji w Polsce i na Świecie oraz zostaliśmy współorganizatorami pierwszych w branży webinarów.
Zupełnie nowy projekt graficzny i nowe funkcjonalności
Naszym głównym celem było sprawić, aby mimo radykalnych zmian w wyglądzie naszego serwisu, każdy użytkownik mógł poczuć się jak u siebie.
Postawiliśmy na dużo bardziej czytelny interfejs, bardziej intuicyjne strony serwisów branżowych oraz nowocześniejszy oraz dający zdecydowanie więcej możliwości wygląd artykułów. Wiele zmian można znaleźć w katalogu firm i zupełnie nowym wyglądzie wizytówek firm. Ich estetyka, funkcjonalność oraz aktualność śmiało może teraz konkurować z prostymi stronami www.
Użytkownicy docenią też czytelniejszy panel użytkownika oraz możliwości promocji ogłoszeń i firm z wykorzystaniem płatności elektronicznych.
Zupełniej inaczej wygląda strona GospodarkaMorska.TV, która w nowy sposób eksponuje dziesiątki materiałów wideo wykonywanych przez naszą redakcję.
Istotne jest również, że nasz serwis został oparty o nowoczesny system cms, wykorzystujący topowe rozwiązania IT. Docelowo będziemy dużo szybsi, bardziej widoczni w sieci oraz otwarci na integrację. Nowy „kod” pozwoli nam też na nieograniczone możliwości rozwoju funkcjonalności w przyszłości.
„Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi”
Mimo wielu tygodni wdrożeń i testów prosimy wszystkich czytelników i użytkowników o wyrozumiałość oraz wsparcie. W pierwszych dniach po zmianie mogą pojawić się błędy i utrudnienia w korzystaniu z naszego serwisu. Wszelkie sugestie i uwagi związane z funkcjonowaniem GospodarkaMorska.pl prosimy zgłaszać na adres biuro@gospodarkamorska.pl
Będziemy starać się reagować najszybciej jak to możliwe.
Norwegia na kursie innowacji, autonomii i dekarbonizacji. Siła klastrowych inicjatyw
PGNiG WN złożyło wniosek do norweskiego min. energii ws. składowania CO2 na szelfie norweskim
Polish Offshore Wind Podcast - Zbroja Adwokaci - Hania Drabczyk
Za na nami trzecia edycja targów H2POLAND! [WIDEO]
Amerykański port dla pomocy humanitarnej w Gazie zacznie działać w ten weekend
Kolorowe żagle w Ustce już 9 sierpnia