Kolejne remonty w Stoczni Marynarki Wojennej. Statak „Nestor” zakończył pobyt w stoczni, przypłynęła za to „Jeniffer Benita”.
W sobotę 19 września 2015 r. Stocznia Marynarki Wojennej S.A. przyjęła do remontu odnowienia klasy kolejny statek bandery holenderskiej, drobnicowiec „Jeniffer Benita”. Remont przewiduje głównie piaskowanie i malowanie kadłuba wraz z malowaniem oznaczeń, przegląd armatury dennej i burtowej, czyszczenie i konserwację skrzyń kingstonowych, oraz tunelu steru strumieniowego jak również czyszczenie chłodnic poszyciowych. Oprócz tego konieczny jest przegląd i pomiary płetwy sterowej, oraz wału śrubowego, demontaż i montaż wału z wymianą uszczelnień, czyszczenie płatów śruby oraz naprawa zrębnic ładowni. Ponadto prace remontowe obejmują czyszczenie zbiorników paliwa, konserwację ładowni i pokryw ładowni jak również inne prace stalowe na jednostce.Remont statku przewidziany jest na 16 dni.
We wtorek 8 września 2015 r. został wydokowany w ramach remontu odnowienia klasy kolejny statek armatora Sunship, kontenerowiec „Nestor”. Zakres prac na jednostce obejmuje głównie piaskowanie i malowanie kadłuba, przegląd armatury dennej i burtowej, czyszczenie i konserwację skrzyń kingstonowych oraz tunelu steru strumieniowego jak również czyszczenie chłodnic poszyciowych. Ponad to przeprowadzony został przegląd i pomiary płetwy sterowej oraz wału śrubowego, dokonano wymiany uszczelnień jak też wykonany został remont pokryw z ładowni. Oprócz tego konieczne było czyszczenie zbiorników paliwa, sprawdzenie i test trapu, przegląd maszynki sterowej i likwidacja przecieków oleju na siłownikach jak również konserwacja łańcuchów kotwicznych i kotwic. Zakładany postój jednostki na stanowisku lądowym przewidziany jest na około 20 dni.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Norweski przewoźnik otrzymał pierwszy statek PCTC zgodny z nowymi przepisami bezpieczeństwa IMO
W Peru rozpoczęto budowę fregaty. To kolejne z serii przedsięwzięć w ramach rozwoju floty i branży okrętowej
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii