Po kosztownych inwestycjach poczynionych w napędy hybrydowe i inne przyjazne dla środowiska rozwiązania, operator promowy „pilnie domaga się” skutecznych kontroli przeprowadzanych przez organy urzędowe.
Podczas dorocznego spotkania z niemieckimi członkami parlamentu i prasy, które odbyło się w Berlinie 18 stycznia, Morten Haure-Pedersen (Dyrektor Działu Operacyjnego Scandlines Germany) i Søren Poulsgaard Jensen (Dyrektor Zarządzajacy Scandlines) zaprezentowali aktualny stan firmy, a także przyszłe wyzwania, przed którymi stanie Scandlines.
Po kosztownych inwestycjach poczynionych w napędy hybrydowe i inne przyjazne dla środowiska rozwiązania w związku z wprowadzeniem dyrektywy siarkowej, operator promowy „pilnie domaga się” skutecznych kontroli przeprowadzanych przez organy urzędowe. Scandlines podkreśla, że są to niezbędne do podjęcia kroki w celu wyeliminowania szansy powstania nieuczciwej konkurencji.
Ponadto, na spotkaniu zwrócono uwagę na ostatnie wyniki badania przeprowadzonego przez Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), które przedstawiły prognozy ruchu dla tunelu Fehmarn Belt. Wynika z nich, że ruch będzie pochodził głównie z istniejących już korytarzy oraz tras promowych Scandlines. Operator promowy zaznacza, że chciałby, aby połącznie Puttgarden – Rødby działało nawet po otworzeniu tunelu.
Rozwój, organizacja, uniwersalność. Strategia Rozwoju Grupy Kapitałowej OT Logistics do 2026 r.
Maersk prognozuje EBITDA do 6 mld USD w 2024 r. i wysoki CAPEX do 2025 r.
Kolejny ważny krok w rozbudowie infrastruktury portowej w Świnoujściu
Port Singapur i jego sieć logistyczna na fali wzrostów. Z polskim udziałem Baltic Hub
Port morski – zainwestujesz albo wypadniesz z rynku. 80 mld euro potrzebne od zaraz
Turcja ogłasza blokadę handlową z Izraelem