ew
Już za miesiąc, w dniach 29-31 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń dotyczących branży przewozów ładunków ponadnormatywnych i ładunków specjalnych (project cargo). Targi Breakbulk są wiodącą, międzynarodową platformą biznesową dla specjalistów, którzy prowadzą działalność w Europie a także dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży. Nasze serwisy zostały partnerami medialnymi tegorocznego wydarzenia.
Targi odbędą się w Bremen i zrzeszą ponad 400 wystawców z całej Europy. Od ponad dekady, wydarzenie przyciąga wielu profesjonalistów z branży ładunków ponadnormatywnych i drobnicowych. Na Breakbulk Europe będzie okazja spotkać licznych przewoźników morskich, spedytorów, przedstawicieli portów i terminali, przedstawicieli firm transportowych i innych, zaangażowanych w tę specjalistyczną branżę. Oprócz możliwości nawiązania cennych kontaktów, BreakBulk Europe zapewnia szereg warsztatów szkoleniowych, dynamiczne konferencje, mikro-seminaria czy intensywane, całodniowe zajęcia odbywające się w dniu poprzedzającym otwarcie.
W saloniku prasowym, znajdą się materiały od specjalistów branżowych, w tym katalogi Gospodarki Morskiej/Marine Poland. Pełną listę tegorocznych wystawców można znaleźć TUTAJ.
Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w wydarzeniu. Na targi obowiązują zapisy. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na oficjalnej STRONIE.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania