- Generalnie linia będzie pływać w rejon Zatoki Gwinejskiej, natomiast w tej chwili nasz zespół pracuje nad dodatkowymi zabezpieczeniami – powiedział na antenie Radia Szczecin Jacek Wiśniewski, prezes EuroAfriki.
Prezes zapewnił, że firma planuje dodatkowe zabezpieczenia na swoich statkach. I nie chodzi o wprowadzenie na jednostkai uzbrojonej ochrony. Takie rozwiązanie jest niemożliwe za względu na obowiązujące w Nigerii prawo morskie, które zabrania przewożenia broni.
Kapitan Michał Czerepaniak, prezes firmy Polaris, która zatrudnia marynarzy, zwrócił uwagę na to, że marynarze, który pływają na tych wodach, mają świadomość występowania ryzyka ataku pirackiego. Otrzymują nawet specjalny dodatek za niebezpieczny rejs.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub