- Generalnie linia będzie pływać w rejon Zatoki Gwinejskiej, natomiast w tej chwili nasz zespół pracuje nad dodatkowymi zabezpieczeniami – powiedział na antenie Radia Szczecin Jacek Wiśniewski, prezes EuroAfriki.
Prezes zapewnił, że firma planuje dodatkowe zabezpieczenia na swoich statkach. I nie chodzi o wprowadzenie na jednostkai uzbrojonej ochrony. Takie rozwiązanie jest niemożliwe za względu na obowiązujące w Nigerii prawo morskie, które zabrania przewożenia broni.
Kapitan Michał Czerepaniak, prezes firmy Polaris, która zatrudnia marynarzy, zwrócił uwagę na to, że marynarze, który pływają na tych wodach, mają świadomość występowania ryzyka ataku pirackiego. Otrzymują nawet specjalny dodatek za niebezpieczny rejs.
Konosament – wydanie ładunku na podstawie LOI
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie