pc
DFDS podpisało istotną umową ze słynnym koncernem zajmującym się m.in. produkcją pojazdów ciężarowych. Na mocy tego porozumienia produkowane przez szwedzką firmę Scania zespoły elementów pojazdów będą przez duńskiego armatora przewożone pomiędzy Skandynawią a Wielką Brytanią oraz Belgią.
Sygnowany właśnie kontrakt będzie obowiązywał przez dwa lata. Na jego mocy DFDS będzie zajmowało się transportem podwozi wyprodukowanych przez firmę Scania na dwóch trasach: Göteborg-Ghent oraz Göteborg-Immingham. W samym tylko 2017 r. pomiędzy Szwecją a wymienionymi portami w Belgii oraz Wielkiej Brytanii przewiezionych ma zostać w sumie 5 tysięcy podwozi pojazdów ciężarowych oraz autobusów.
– Oczywiście jesteśmy zadowoleni, że udało nam się podpisać ten kontrakt. To pokazuje, że nasza niezawodność i efektywność są wysoko oceniane przez klientów oraz wskazuje, jak istotny jest fakt, że koncentrujemy się na kwestiach dotyczących jakości oraz środowiska, które są kluczowymi czynnikami zarówno dla firmy Scania, jak i DFDS – mówi Morgan Olausson z DFDS.
Umowa podpisana przez przewoźnika z firmą Scania będzie miała istotny wpływ na wyniki dotyczące wielkości frachtu przewożonego przez operatora promowego.
Scania jest znaną na całym świecie firmą produkującą autobusy, pojazdy ciężarowe oraz silniki. Korzenie tego przedsiębiorstwa sięgają 1891 r. Jego produkty rozpoznawane są na całym świecie. Podobnie jak DFDS, firma kładzie duży nacisk na ideę zrównoważonego rozwoju.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Bangladesz odmawia przyjęcia rosyjskiego statku z elementami elektrowni jądrowej
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły
Wietnamskie porty na liście rankingu Lloyd’s List. Refleksje po Port Gdańsk Business Mixer w Wietnamie
Prezydent Świnoujścia popiera rozwój portu, ale nie utworzenie Przylądka Pomerania