DOE SP. z o.o. jako jedna z nielicznych firm w Polsce uzyskała certyfikat morskiego towarzystwa klasyfikacyjnego DNV jako producent spawanych zbiorników ciśnieniowych klasy I i II.
Badania przeprowadzone w ramach procesu zatwierdzania pokazały, że technologie spawania w DOE odpowiadają najwyższym standardom i wymaganiom renomowanej instytucji klasyfikacyjnej DNV. Certyfikat nr AMT000001W został przyznany w programie DNV-CP-0261 jako producent urządzeń ciśnieniowych oraz DNV-CP-0352 jako producent elementów spawanych – zakład spawalniczy, na podstawie zatwierdzonej przez DNV dokumentacji technicznej, przeprowadzonych prób i weryfikacji systemu jakości procesu produkcyjnego.
DOE zajmuje się projektowaniem i produkcją zbiorników ciśnieniowych oraz kompletnych systemów dystrybucji wody głównie dla sektora morskiego i offshore. Firma oferuje innowacyjne i efektywne technologie w produkcji, uzdatnianiu, przechowywaniu i ogrzewaniu wody pitnej, technicznej oraz użytkowej. Zakres produkcji obejmuje m.in. hydrofory, podgrzewacze, zbiorniki ciśnieniowe na wodę i powietrze, odsalarki na bazie odwróconej osmozy, systemy do wody pitnej, sterylizatory UV, mineralizatory oraz myjki wysokociśnieniowe. Urządzenia DOE znajdują nabywców na całym świecie.
Firma ma siedzibę w Gdyni, a jej zakład produkcyjny i biuro handlowe znajdują się w Łężycach k/ Rumi. Od 2019 roku posiada również certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2025.
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
Szwedzi czekają na polskie promy. W porcie Ystad rosną obawy o finanse i przyszłość wspólnego projektu
Latarnie Gospodarki Morskiej 2022 w kategorii "Lider Technologii Morskich". Ruszyło głosowanie online
Drugi okręt podwodny dla sił morskich Hiszpanii zwodowany. Tak się prezentuje
Ulstein woduje kolejny statek, którego kadłub zbudował CRIST. Tak prezentuje się Nexans Electra
Mitsubishi Shipbuilding dostarcza duży prom samochodowy Keyaki japońskim zamawiającym
W Turcji ruszyła budowa pierwszego okrętu logistycznego dla sił morskich Portugalii
Hiszpański „Hydrograf”? Navantia zbuduje okręty specjalistyczne dla Armada Española
Duńskie promy bardziej przyjazne środowisku. Jeden z nich otrzyma nowy system akumulatorów