ew
Zysk netto Grupy Azoty przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej w pierwszym kwartale 2020 roku wyniósł 180,7 mln zł - poinformowała spółka w raporcie kwartalnym. Wynik jest o 15 proc. wyższy od konsensusu PAP Biznes, który zakładał wynik netto na poziomie 156,8 mln zł (przedział od 123,6 do 213,3 mln zł).
Rok temu zysk netto Grupy Azoty wyniósł 294,8 mln zł.
Wyższy od oczekiwań o 11,6 proc. jest też wynik EBITDA Grupy Azoty. Wyniósł on 475,7 mln zł, a rok wcześniej sięgał 608,4 mln zł.
Zysk operacyjny Grupy Azoty wyniósł w pierwszym kwartale 286 mln zł, wobec 224,4 mln zł konsensusu i 408,1 mln zł przed rokiem.
Przychody grupy okazały się wyższe od konsensusu o 7,8 proc. i wyniosły 3,104 mld zł. Przed rokiem grupa miała 3,365 mld zł przychodów.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych