ew
Agencja Rozwoju Pomorza, jako koordynator inicjatywy Invest in Pomerania, organizuje stoisko wystawiennicze województwa pomorskiego podczas konferencji i targów Offshore Technology Conference (OTC) w Houston, w stanie Teksas, które odbędzie się w dniach 6 – 9 maja. OTC to jedna z największych imprez poświęconych branży offshore, która przyciąga co roku przedstawicieli największych firm z sektora. W imprezie rokrocznie bierze udział około 50,000 uczestników reprezentujących około 2,000 firm z całego świata. Poza prezentacjami, seminariami, zaplanowano też liczne sesje dyskusyjne.
W ramach współpracy z firmami regionu, Invest in Pomerania oferuje możliwość korzystania ze stoiska regionalnego, ekspozycję materiałów promocyjnych oraz współtworzenie programu wydarzeń w trakcie targów. Impreza stanowi doskonałą okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Aby wziąć udział w targach, po Państwa stronie pozostaje pokrycie kosztów własnych związanych z transportem, noclegami oraz wyżywieniem.
Partnerzy stoiska będą także mieli okazję nawiązać współpracę z nowo otwartym biurem handlowym Polskiej Agencji Handlu i Rozwoju w Houston. Zagraniczne Biura Handlowe PAIH wspierają biznes nie tylko w sprzedaży towarów i usług, ale również w realizacji projektów inwestycyjnych, przygotowując analizy sektorowe, selekcjonując potencjalnych kontrahentów i aranżując spotkania B2B.
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia do udziału w targach OTC Houston w ramach stoiska regionalnego Invest in Pomerania prosimy wysyłać najpóźniej do 4 kwietnia 2019 e-mailem na adres: anna.rajzer@investinpomerania.pl. Bezpośredni kontakt telefoniczny: +48 607 555 610.
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
3
Jak się ma planowane „ograniczenie” ulgi abolicyjnej do zwolnienia z PIT dla marynarzy? – wywiad z radcą prawnym Mateuszem Romowiczem
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych