Morska Stocznia Remontowa Gryfia przebudowuje barkę Kurt należącą do firmy Bilfinger. Jest to przebudowa \'moonopol\' (otwór w kadłubie umożliwiający dostęp do prac podwodnych od środka pontonu). Moonpool może służyć m.in. do budowy i remontów konstrukcji offshore. Przewidywany termin zakończenia prac, przełom lutego i marca.
Jednostka została zbudowana dla Bilfinger Construction w 2010 r., służy do transportowania różnego rodzaju wyposażenia infrastruktury portowej oraz konstrukcji stalowych. Kontrakt realizowany dla Bilfinger Marine &Offshore Systems – jednego z udziałowców fabryki Bilfinger Mars Offshore – jest przykładem tego, w jak efektywny i skuteczny sposób spółki związane z grupą MARS S&O wykorzystują efekt synergii, wspierając się nawzajem i korzystając ze swoich zasobów, wiedzy i doświadczenia.
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna otworzyła drzwi do świata innowacji
Babcock nie próżnuje i doposaża kolejną fregatę typu 31, przyszły HMS Active
Stena Line zwiększy pojemność ładunkową o 30% na dwóch swoich statkach
Ostatni duński lodołamacz idzie pod młotek
Cięcie blach pod budowę promu pasażersko-samochodowego w Remontowa Shipbuilding S.A.
Norwegia na kursie innowacji, autonomii i dekarbonizacji. Siła klastrowych inicjatyw