Film został nakręcony podczas cumowania wycieczkowca Ovation of the Seas, którego właścicielem jest Royal Caribbean Cruises Ltd, do hamburskich doków stoczni Blohm & Voss. Widok takiego olbrzyma w pełni oświetlonego musi robić wrażenie.
Ovation of the Seas to 167,800-tonowy statek pasażerski. Wycieczkowiec swój dziewiczy rejs odbędzie w kwietniu tego roku. Na jego pokładzie może przebywać łącznie 4180 pasażerów. Wycieczkowiec powstał w niemieckiej stoczni Meyer Werft, która zbudowała dwie poprzednie jednostki klasy Ouantum oraz wybuduje kolejne dwie, które zostały zamówione przez armatora w ubiegłym roku.
Statki klasy Quantum mają opinię najbardziej zaawansowanych technologicznie statków pasażerskich. Oferują mnóstwo usług zapewniających bezpieczeństwo i komfort swoim pasażerom, m.in połączenie internetowe na pełnym morzu, szybkie wejście na pokład oraz możliwość śledzenia bagażu przez klientów na każdym odcinku ich podróży.
W najnowszych modelach statków goście będą mieli do dyspozycji prawdziwe perły technologiczne: "RipCord by iFLY", czyli pierwszą w historii okazję do uprawiania spadochroniarstwa na pełnym morzu, "North Star"- specjalnie przystosowaną gondolę pozwalającą podziwiać widoki z wysokości kilku pięter nad statkiem, "SeaPlex" , największy kompleks sportowy i wypoczynkowy na morzu, oraz "Bionic Bar"- obsługiwany przez barmanów-robotów. Statki wyposażone będą również w wirtualne balkony: 80-calowe ekrany LED-owe, pozwalające podziwiać krajobraz morski w rzeczywistym czasie.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza