ew
Pracownicy Polskiej Grupy Górniczej (PGG) i członkowie ich rodzin będą mogli skorzystać z programów rabatowych na towary oraz usługi, świadczone przez kilka firm. Zapłacą mniej np. za paliwo, ubezpieczenia oraz korzystanie z obiektów sportowych i kulturalnych.
O programie o nazwie „PGG Family” opowiedzieli podczas wtorkowej konferencji prasowej przedstawiciele tej górniczej spółki oraz firm, które będą udzielały rabatów jej pracownikom. To PKN Orlen, PZU, Intersport i MyBenefit.
Górnicza spółka udostępni partnerom swe obiekty i umożliwi dostęp do pracowników, otrzymując w zamian niższe ceny dla zatrudnionych. Program ma być wkrótce rozszerzany o umowy z kolejnymi partnerami – zapowiada PGG.
„Celem programu jest zorganizowanie dla pracowników PGG i ich rodzin możliwości korzystania z powszechnych, najbardziej dostępnych dóbr, ale w sposób tańszy (…) Chcemy, by pracownicy PGG poczuli pozytywny przekaz wynikający z tego, że pracują w jednej z największych w Polsce firm” - powiedział prezes PGG Tomasz Rogala.
Jak zaznaczył, jego spółka chce wykorzystać efekt skali – w PGG, w 19 zakładach produkcyjnych pracuje 43 tys. osób, ale wraz z członkami rodzin to już blisko 200 tys. konsumentów. Wbrew stereotypom, to ludzie w większości młodzi, na co dzień korzystający np. z obiektów sportowych – podkreślił prezes.
Jako pierwszy ma wystartować program rabatowy Intersportu. Jak powiedziała Iwona Książek z tej firmy, dzięki specjalnej stronie internetowej dedykowanej pracownikom PGG, będą oni mogli otrzymać pięcioprocentowe rabaty na wszystkie artykuły, a na wybrane – nawet 10 proc. zniżki.
Rozmowy z pozostałymi partnerami jeszcze są finalizowane, umowy mają zostać podpisane w najbliższych dniach. Paweł Doleciński z Orlenu powiedział, że jego firma oferuje pracownikom PGG karty rabatowe na paliwa i usługi świadczone na stacjach paliw. Piotr Kozieł z PZU Życie wskazał, że umowa z PGG pozwoli rozszerzyć dotychczasową współpracę obu firm, dotyczącą grupowych ubezpieczeń pracowniczych, o formułę dopasowania programów rabatowych do potrzeb konkretnego pracownika.
Prezes MyBenefit Jarosław Komorowski wskazał, że przygotowując ofertę dla PGG jego firma skupiła się takich kategoriach, jak sport, kultura, rozrywka i wypoczynek. To m.in. karta Multisport, umożliwiająca korzystanie z obiektów sportowych, a także program rabatowy, dzięki któremu można zapłacić mniej za bilety do kina czy teatru.
Pytany podczas konferencji o kondycję PGG, Rogala ocenił, że jest ona „dobra, bardzo dobra” i stabilna. Nie chciał na razie zdradzić, jakie wyniki spółka osiągnęła w pierwszym kwartale. „Są pozytywne. Pozwalają nam pozytywnie patrzeć w przyszłość” - oświadczył.
W poniedziałek związkowcy z PGG porozumieli się z zarządem w sprawie podwyżek płac – wzrosną one o w tym roku 7 proc., na co spółka przeznaczy w tym roku 280 mln zł, a w przyszłym roku ich koszt przekroczy 300 mln zł.
CMA CGM i Bpifrance chcą dekarbonizować branżę morską we Francji. Tworzą fundusz o wartości 200 mln euro
SEA Europe: Czas na wspólną pracę na rzecz Europejskiej Strategii Przemysłu Morskiego
Warunki klimatyczne i zagrożenie tras morskich zmartwieniem Włochów. Chodzi o wzrost cen... kawy
Ukraińska agencja wskazała firmę, która zajmie się sprzedażą superjachtu zarekwirowanego rosyjskiemu oligarsze
Ciemne chmury nad Orlen Trading Switzerland. Utracone zaliczki dotyczyły ropy m.in. z Wenezueli
Władze USA decydują się na trzykrotne zwiększenia cła na stal i aluminium z Chin. Celem jest ochrona własnego rynku