PMK
Rząd Wielkiej Brytanii podpisał umowy z sześcioma operatorami w celu zapewnienia do 35 milionów funtów. Ma to zapewnić wystarczającą zdolność przewozową, aby zapobiec zakłóceniom w przepływie towarów.
Jak wyjaśniono, podjęto decyzję o ochronie szesnastu najważniejszych szlaków obejmujących kanał La Manche, Cieśninę Krótką, Morze Północne oraz trasy między Wielką Brytanią a Irlandią Północną, które wcześniej były zagrożone zamknięciem z powodu spadku popytu jako wynik koronawirusa.
Trasy te obejmują Portsmouth-Santander, Portsmouth-Cherbourg, Poole-Bilbao, Dover-Dunkerque, Dover-Calais, Folkestone-Coquelles, Cairnryan-Larne, Tilbury-Zeebrugge, Teesport-Europoort, Hull-Europoort, Hull-Zeebrugge, Heysham-Warrenpoint , Rotterdam-Killingholme, Cairnryan-Belfast, Harwich-Rotterdam i Harwich-Hoek van Holland.
Te szlaki zostaną teraz przekształcone w trasy obowiązku świadczenia usługi publicznej na okres do dziewięciu tygodni.
- Podejmując te działania, pomagamy chronić przepływ towarów i usług w Wielkiej Brytanii i poza nią, zabezpieczając przepływ dostaw w całej Unii - powiedział Grant Shapps, brytyjski sekretarz transportu.
Umowy są zgodne z zobowiązaniami rządów Wielkiej Brytanii, Francji i Irlandii do współpracy w zakresie tymczasowych środków zapewniających, że COVID-19 nie zagrozi ważnym trasom towarowym między tymi krajami.
Konosament – wydanie ładunku na podstawie LOI
Idą zmiany w Porcie Gdynia. Demontaż Bühlera na Nabrzeżu Indyjskim
Zmiany w Chińsko-Polskim Towarzystwie Okrętowym S.A. "Chipolbrok"
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie