• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024

Dostosowanie do nowych wymagań nawierzchni kolejowo-drogowej Nabrzeża Indyjskiego

Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Dostosowanie do nowych wymagań nawierzchni kolejowo-drogowej Nabrzeża Indyjskiego

Partnerzy portalu

Dostosowanie do nowych wymagań nawierzchni kolejowo-drogowej Nabrzeża Indyjskiego - GospodarkaMorska.pl

To ważne i potrzebne zadanie inwestycyjne dla gdyńskiego portu. W celu poprawy konkurencyjności i funkcjonalności, konsekwentnie modernizowane są kolejne portowe obszary.

Przebudowa istniejącego układu torowego z budową nowych rozjazdów typu portowego, budową odwodnienia torowiska i przebudową infrastruktury podziemnej na podstawie dostarczonej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, opracowanie dokumentacji zamiennej (aktualizacja dokumentacji) i uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę stanowią przedmiot ogłoszonego przez Port Gdynia przetargu na realizację zadania „Przebudowa nawierzchni kolejowo-drogowej wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego w I strefie Nabrzeża Indyjskiego”.

Łączna długość przebudowanych torowisk to około 1700 m. Inwestowanie w infrastrukturę portową stanowi nieodzowny element dalszego rozwoju i modernizacji obszaru Portu Gdynia. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotowej inwestycji to III kw. 2020 roku, a sam przetarg odbędzie się w ramach przetargu nieograniczonego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień w ZMPG SA.

- Dokładamy starań, aby udostępniana naszym Kontrahentom, infrastruktura była w najwyższym stopniu dostosowana do ich wymagań, a co za tym idzie znakomicie odpowiadała wymogom rynkowym- komentuje Grzegorz Dyrmo - Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Infrastruktury i Zarządzania Majątkiem Portu Gdynia.

bulk_cargo_port_szczecin
Źródło:
port.gdynia.pl

Partnerzy portalu

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.