ew
To ważne i potrzebne zadanie inwestycyjne dla gdyńskiego portu. W celu poprawy konkurencyjności i funkcjonalności, konsekwentnie modernizowane są kolejne portowe obszary.
Przebudowa istniejącego układu torowego z budową nowych rozjazdów typu portowego, budową odwodnienia torowiska i przebudową infrastruktury podziemnej na podstawie dostarczonej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, opracowanie dokumentacji zamiennej (aktualizacja dokumentacji) i uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę stanowią przedmiot ogłoszonego przez Port Gdynia przetargu na realizację zadania „Przebudowa nawierzchni kolejowo-drogowej wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego w I strefie Nabrzeża Indyjskiego”.
Łączna długość przebudowanych torowisk to około 1700 m. Inwestowanie w infrastrukturę portową stanowi nieodzowny element dalszego rozwoju i modernizacji obszaru Portu Gdynia. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotowej inwestycji to III kw. 2020 roku, a sam przetarg odbędzie się w ramach przetargu nieograniczonego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień w ZMPG SA.
- Dokładamy starań, aby udostępniana naszym Kontrahentom, infrastruktura była w najwyższym stopniu dostosowana do ich wymagań, a co za tym idzie znakomicie odpowiadała wymogom rynkowym- komentuje Grzegorz Dyrmo - Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Infrastruktury i Zarządzania Majątkiem Portu Gdynia.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny
10 tys. żołnierzy i funkcjonariuszy będzie pilnować infrastruktury krytycznej
Grupa OTL podsumowuje III kwartał. Trudna sytuacja rynkowa
Znamy laureatów IV edycji Grantu Dzielnicowego Busole organizowanego przez Baltic Hub
Hapag-Lloyd: biznes urósł, ale zyski mocno spadły