W celu optymalizacji ładowności na swoich trasach, DFDS przeprowadzi zamiany jednostek na Morzu Północnym i Bałtyku – zapowiedział Richard Berg-Larsen dyrektor zarządzający flotą operatora. Zmiany odbędą się w dniach 30 listopada i 2 grudnia.
Na trasie Rotterdam-Felixstowe, Britannia Seaways zastąpi jednostkę Anglia Seaways i będzie odbywać rejsy razem z Suecia Seaways i Selandia Seaways, zwiększając ładowność o 300 naczep w każdą stronę. Obecne dwa statki na trasie Rotterdam-Immingham wzrosną do trzech statków (Corona Seaways, Fiona Seaways i Anglia Seaways), które będą oferowały dodatkowe przeprawy promowe w weekendy oraz ruchliwe wtorki i czwartki, kiedy jest zapotrzebowanie na zwiększoną ładowność.
Na trasach z Göteborga sześć statków zostanie zamienionych, aby pomieścić ładunki przewożone do Brevik i Gandawy, gdzie obecnie niemal każdy rejs obecnie jest w całości zarezerwowany. Większe jednostki Begonia Seaways, Freesia Seaways i Magnolia Seaways zastąpią statki Primula Seaways, Petunia Seaways i Ficaria Seaways, które z kolei zostaną przeniesione na linię Göteborg-Brevik-Immingham.
Na Morzu Bałtyckim Optima Seaways i Athena Seaways będą wymieniały się na trasach w celu zaspokojenia rosnącego zapotrzebowania na przewozy pasażerskie i towarowe w okresie przygotowań do świąt Bożego Narodzenia. Do statków Optima Seaways i Regina Seaways do końca roku dołączy jednostka Patria Seaways na trasie Kiel-Kłajpeda. Athena Seaways i Victoria Seaways będą obsługiwały ruch pomiędzy Kłajpedą i Karlshamn.
00:04:03
Rekordowy tunel dnie Bałtyku połączy Niemcy i Danię w 2029 roku (wideo)
00:04:15
Największe kontenerowce świata - przegląd
Polski masowiec zderzył się z suwnicą i żurawiami
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Okno Maersk na Azję. Firma otwiera centrum logistyczne w Szanghaju
Służby i instytucje przygotowują się do sezonu zimowego. Spotkanie z udziałem ministra infrastruktury
KE dała zielone światło na unijne finansowanie inwestycji w porcie w Elblągu
Fąfara: w przyszłym roku Orlen może dostarczyć Ukrainie 1 mld m sześc. gazu
Południowa perspektywa na dostęp do morza. Porty Szczecin i Świnoujście bramą dla Dolnego Śląska i Opolszczyzny