ew
P&O Ferries zdecydowało się na wprowadzenie pewnych zmian do swojej siatki połączeń na Morzu Północnym. Posiłkować się przy tym będzie wyczarterowanym od Stena Line statkiem Stena Carrier.
Należący do Stena Line (formalnie Stena RoRo) prom ro-ro Stena Carrier, który został wyczarterowany przez P&O Ferries, będzie służył do obsługi połączenia pomiędzy Rotterdamem a Teesport. Statek Stena Carrier to zbudowana w 2004 r. jednostka, która ma 183 metry długości i oferuje linię ładunkową o długości 2715 m.
Nie będzie to pierwszy raz, gdy Stena Carrier będzie użytkowana przez P&O Ferries. Zaledwie pod koniec kwietnia statek ten przestał służyć na obsługiwanej przez tego operatora trasie Dublin-Liverpool, na której zastępował modernizowaną w tym czasie jednostkę towarowo-pasażerską European Endeavour.
Równocześnie brytyjski armator poinformował o przesunięciu jednostki Estraden do obsługi połączenia towarowego Zeebrugge-Teesport. Wcześniej ten wyczarterowany od Bore Line statek obsługiwał trasę Europort-Teesport. Statek Estraden zastąpił na linii Zeebrugge-Teesport mniejszą jednostkę Mistral (Estraden oferuje linię ładunkową o długości 2270 metrów, czyli o ponad 600 więcej niż Mistral).
Dzięki wprowadzonym zmianom firma P&O Ferries zwiększy oferowaną przestrzeń ładunkową na trasach Zeebrugge-Teesport oraz Europort (Rotterdam)-Teesport.
11
Tak to robią Włosi. Zobaczyliśmy jak powstają okręty podwodne i nawodne w Fincantieri
Narodziny i rozkwit oceanicznego imperium. Od używanego statku do nowoczesnej floty pasażerskiej
Napięcia między Moskwą a Ankarą: rosyjski statek nie dostał zgody na wejście do portu w Stambule
Stena Futura przeszła ceremonię chrztu w Belfaście. Stena Connecta ukończona
Zwodowano największy na świecie statek do układania kabli
Prezydent Elbląga: unijne środki na modernizację portu dadzą miastu silny impuls rozwojowy
Orlen ma kontrakt gazowy z Naftogazem