gm24
Rządowa tarcza antykryzysowa dla gospodarki jest mizerna w porównaniu choćby z programem 500+ - pisze piątkowy "Puls Biznesu".
Jak pisze "PB", z dużym rozczarowaniem organizacje przedsiębiorców przyjęły przedstawioną przez Radę Ministrów tzw. tarczę antykryzysową, która ma ratować firmy i miejsca pracy zagrożone pandemią koronawirusa.
"Nie jestem zadowolony z tego pakietu. Zabrakło dużej części postulowanych rozwiązań, które poprawiłyby płynność wszystkich firm - i małych, i dużych. Rząd poszedł w innym kierunku niż postulowali przedsiębiorcy" - mówi "PB" Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP.
Podważa więc - jak podkreśla "Puls Biznesu" - twierdzenia minister rozwoju Jadwigi Emilewicz, że rząd wsłuchuje się w postulaty organizacji przedsiębiorców i uzgadnia z biznesem rozwiązania niezbędne do ratowania gospodarki przed skutkami pandemii.
Business Centre Club stwierdza natomiast w przesłanej "Pulsowi Biznesu" opinii: "Zestawiając poziom pomocy dla polskich przedsiębiorstw z pomocą przyznaną przez inne kraje europejskie - wsparcie dla polskiego biznesu wygląda naprawdę mizernie. Nawet zestawiając wartość wsparcia dla przedsiębiorców z pakietami socjalnymi przyznanymi w ostatnim czasie (500+, emerytura+, mam+), widać bardzo wyraźnie, gdzie są priorytety tego rządu, i to w tak dramatycznych dla gospodarki czasach".
Od 01.01.2019 roku sprzedaż nieruchomości przed upływem 5 lat bez podatku?
Uwaga! Od 1.08.2020 r. nowe zasady rejestracji jachtów!
Reguły INCOTERMS 2010 w praktyce
Morski list przewozowy – charakter prawny i funkcje w transporcie morskim
Wypełnianie Deklaracji Ładunku Niebezpiecznego krok po kroku
Od 09.07.2018 roku nowe terminy przedawnienia roszczeń majątkowych
Rozliczenia marynarzy: „zasada 183 dni” w 2020 roku, a opodatkowanie marynarza w Polsce
Reguły Hasko-Visbijskie w nowoczesnym transporcie morskim
3
Konwencja MLI a Dania – czy cokolwiek zmieni się w 2021 roku?
Rekonstrukcja rządu - likwidacja Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Zasady reprezentacji w spółkach prawa handlowego
Nie będzie elektrowni jądrowej nad Zatoką Botnicką. Finowie wypowiedzieli umowę Rosjanom
Nowe stanowisko organów podatkowych w kwestii eksploatacji w transporcie międzynarodowym statków z sektora offshore
Co z tą „Orką”? Poselska interpelacja prezentuje wątpliwości wokół transparentności wyboru oferenta
Czarter na podróż – przewóz ładunku do portu przeznaczenia
Zmiany w Zarządzie Energi S.A. Magdalena Kamińska będzie pełnić obowiązki prezesa
MSC przerejestruje statki pod indyjską flagę
Konosament – „Bailment” – jako tajna broń systemu common law
Gospodarka morska ważnym tematem w programach największych partii politycznych